Termin: 25 maja 2025
Godziny zajęć: 10:00-14:30 (6h dydaktycznych)
Koszt szkolenia: 520 zł
Adres szkolenia: Wrocław (dokładna lokalizacja zostanie dodana ok. 10 dni przed szkoleniem)
Program szkolenia:
O Metodzie Oddechowej Butejki możesz posłuchać na kanale YT Sylwii Zasady:
WAŻNE: Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową, dlatego warto zadbać o wygodny strój.
Cel szkolenia: Uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą Metody Oddechowej Butejki oraz umiejętność jej zastosowania w terapii logopedycznej
Grupa docelowa: logopedzi, którzy chcą:
Maksymalna liczba osób w grupie: 12
Prowadząca:
mgr Sylwia Zasada - specjalistka emisji i rehabilitacji głosu, logopedka, terapeutka oddechu, międzynarodowa instruktorka Metody Oddechowej Butejki, terapeutka miofunkcjonalna i Manualnej Terapii Krtani (LMT) wg protokołu J. Liebermana, trenerka autoprezentacji. Lingwistka – miłośniczka języka polskiego w pełnej krasie. Autorka szkoleń: „Wellbreathing. Oddech to podstawa”, „Co w głosie piszczy”, „Oddech dochodzi do głosu” oraz cyklu szkoleń i e-booków „ABC początkującego logopedy” (Rotacyzm, Seplenienie, Mowa bezdźwięczna, Kappacyzm, lambdacyzm, tetacyzm). Autorka publikacji naukowych o tematach językoznawczych i rozwoju mowy. Stworzyła Instytut Edukacji Logopedycznej, który od kilkunastu lat szkoli logopedów w Polsce i na świecie, oferując im wysokiej jakości warsztaty i szkolenia prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów. Stworzyła również Pracownię głosu i oddechu – przestrzeń, która służy ludziom do poznawania potencjału własnych głosów i mocy oddechów (również w Social Mediach – Facebook, You Toube). Pasjonatka pracy z ciałem, także w nurcie Analizy Bioenergetycznej A. Lowena – elementy metody wykorzystuje w pracy terapeutycznej z głosem i oddechem. Obecnie jest również studentką Szkoły Psychoterapii w nurcie analizy bioenergetycznej Aleksandra Lowena. Współpracuje z uczelniami jako wykładowca oraz prowadzi warsztaty zamknięte dla firm.
Informacje dodatkowe:
CERTYFIKAT tak wydany na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie Rejestru Instytucji Szkoleniowych |
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE Tak |
ZALICZKA 200 zł do uiszczenia w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji miejsca |
WPŁATA pozostałą część opłaty należy uiścić 14 dni przed szkoleniem w przypadku dokonywania zapisu w terminie krótszym niż 14 dni przed szkoleniem, prosimy o opłacenie od razu całej kwoty |
MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI W RATACH 0% Tak |
SERWIS KAWOWY tak - kawa, herbata, ciastka |
OBIAD WLICZONY W CENĘ nie |
AKREDYTACJA KURATORA OŚWIATY tak możliwość finansowania szkolenia ze środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli |
KONTAKT W DNIU SZKOLENIA wyłącznie telefoniczny |
Skompletuj wszystkie ebooki z cyklu "ABC początkującego logopedy" - teraz dostępne w pakiecie!
Skorzystaj z dofinansowania na realizację szkoleń! Dowiedz się więcej: http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy
Nie.
Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych we własnym imieniu.
W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.
Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.
Z reguły faktury wystawiamy do 3 dni roboczych po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl
Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl
W przypadku rezygnacji ze szkolenia:
Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl
Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.