fbpx

Szkolenia

Wybierz miasto

1 paź
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł II

1. Wskazanie praktycznych metod i technik zapobiegających zaburzeniom mowy. 2. Zapoznanie z manualnymi technikami korelacji i przewzorowania motoryki ustno-twarzowej. 3. Nauka praktycznych technik korelacji oddychania u pacjentów z nieprawidłowym napięciem mięśniowym. 4. Zaprezentowanie praktycznych umiejętności stymulacji sensomotorycznej między zmysłami.
2 paź
h. 09:00

Holistyczne podejście w terapii logopedycznej

Zapoznanie logopedów, neurologopedów z całościowym podejściem do terapii logopedycznej, zaznajomienie z wiedzą na temat możliwości weryfikowania planu terapii logopedycznej dzieci z hipotonią i hypertonią.
2 paź
h. 10:00

Emisja głosu w pracy terapeutycznej logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
6 paź
h. 18:00

Podstawy logopedii dla stomatologów

Celem szkolenia jest rozwinięcie wiedzy logopedycznej stomatologów, dzięki czemu będą oni mieli kompetencje do wychwycenia problemów, przede wszystkim z funkcjami prymarnymi, czyli oddychaniem, gryzieniem, żuciem czy pozycją spoczynkową języka.
Szkolenie online
9 paź
h. 09:00

Pacjent z wadą zgryzu - wprowadzenie do terapii logopedycznej

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy o wadach zgryzu pod kątem wad wymowy, zależnościami między wadami zębowymi a wadami wymowy. Nabycie informacji na temat leczenia ortodontycznego i leczenia logopedycznego oraz poznanie wskazówek diagnostycznych i terapeutycznych przydatnych w prowadzeniu terapii logopedycznej.
Szkolenie online
14 paź
h. 09:00

Funkcje prymarne i ich wpływ na wady zgryzu i wymowy

Zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na rozpoznawanie wad zgryzu i ich zależności z wadami wymowy oraz zaburzeniami funkcji prymarnych. Szkolenie uczy usprawniania prawidłowej pozycji spoczynkowej języka, przełykania oraz żucia.
16 paź
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
23 paź
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 paź
h. 09:00

Pakiet ABC początkującego logopedy

Jest to seria 4 szkoleń z cyklu "ABC początkującego logopedy". Szkolenia mają charakter warsztatowy. Ich celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 paź
h. 13:30

Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
24 paź
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
24 paź
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
30 paź
h. 09:00

Warsztat II stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat wykorzystania wyników diagnozy jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia w planowaniu programu terapeutycznego dla dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników praktycznej wiedzy dotyczącej wartości prowadzonej terapii przez zespół specjalistów; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej zapoznania słuchaczy z niektórymi scenariuszami sesji terapeutycznych, w tym Zmodyfikowanego Programu Psychofizjologi
20 lis
h. 09:00

Warsztat II stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat wykorzystania wyników diagnozy jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia w planowaniu programu terapeutycznego dla dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników praktycznej wiedzy dotyczącej wartości prowadzonej terapii przez zespół specjalistów; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej zapoznania słuchaczy z niektórymi scenariuszami sesji terapeutycznych, w tym Zmodyfikowanego Programu Psychofizjologi
20 lis
h. 10:00

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
21 lis
h. 09:00

Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa

Na szkoleniu zostają omówione zasady stosowania werbogestów, sposoby ich wprowadzania i dostosowywania do odbiorców.
11 gru
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
8 sty
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
15 sty
h. 09:00

Pacjent z niedosłuchem – postępowanie logopedyczne krok po kroku

Zapoznanie uczestników z postępowaniem logopedycznym w przypadku pacjenta z niedosłuchem.
22 sty
h. 09:00

Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
12 lut
h. 09:00

Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie

Zapoznanie uczestników z funkcjami biologicznymi w obrębie narządu życia, fizjologią, patologiami, diagnozą oraz technikami terapeutycznymi oddychania, połykania i żucia. Celem jest zapoznanie z terapią miofunkcjonalną od strony praktycznej.
5 mar
h. 09:00

Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie

Zapoznanie uczestników z funkcjami biologicznymi w obrębie narządu życia, fizjologią, patologiami, diagnozą oraz technikami terapeutycznymi oddychania, połykania i żucia. Celem jest zapoznanie z terapią miofunkcjonalną od strony praktycznej.
11 mar
h. 17:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
12 mar
h. 09:00

Terapia manualna dla logopedów w zaburzeniach artykulacyjnych– podejście interdyscyplinarne.

Fizjoterapeutyczne spojrzenie na zaburzenia logopedyczne. Nauka jak budować efektywny zespół fizjoterapeuta- logopeda. Poznanie mniej znanych manualnych metod pracy z pacjentem, które mogą przyspieszyć lub dopełnić proces terapeutyczny.
9 kwi
h. 09:00

Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie

Zapoznanie uczestników z funkcjami biologicznymi w obrębie narządu życia, fizjologią, patologiami, diagnozą oraz technikami terapeutycznymi oddychania, połykania i żucia. Celem jest zapoznanie z terapią miofunkcjonalną od strony praktycznej.
9 kwi
h. 09:00

Terapia manualna dla logopedów w zaburzeniach artykulacyjnych– podejście interdyscyplinarne.

Fizjoterapeutyczne spojrzenie na zaburzenia logopedyczne. Nauka jak budować efektywny zespół fizjoterapeuta- logopeda. Poznanie mniej znanych manualnych metod pracy z pacjentem, które mogą przyspieszyć lub dopełnić proces terapeutyczny.
11 cze
h. 09:00

Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie

Zapoznanie uczestników z funkcjami biologicznymi w obrębie narządu życia, fizjologią, patologiami, diagnozą oraz technikami terapeutycznymi oddychania, połykania i żucia. Celem jest zapoznanie z terapią miofunkcjonalną od strony praktycznej.

Pytania i odpowiedzi


  • Czy mogę z jednego konta zapisać inne osoby/osobę?

    Nie można zapisywać innych osób z jednego konta, ponieważ jest to niezgodne z obowiązującym prawem.

    Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobiście.

    W przypadku dokonania rezerwacji za kogoś, taka rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.

  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

IEL: +48 505 255 435

ODN: +48 575 905 286

Gabinety, zajęcia w placówkach:

+48 881 527 414

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

odn@instytutlogopedyczny.pl