Szkolenia

Wybierz miasto

19 wrz
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
Szkolenie online
20 wrz
h. 09:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Szkolenie online
19 wrz
h. 09:00

Sygmatyzm właściwy, tj. wymowa międzyzębowa, sygmatyzm boczny, itd. – efektywne postępowanie logopedyczne, m. in. wywoływanie głosek dentalizowanych

Przyswojenie wiedzy i umiejętności dotyczących postępowania logopedycznego w przypadku sygmatyzmu międzyzębowego, bocznego, itd. (m.in. metod korygowania zniekształconych głosek).
Szkolenie online
2 paź
h. 14:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
26 wrz
h. 09:00

Awans zawodowy nauczyciela mianowanego

Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego.
Szkolenie online
2 paź
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
4 paź
h. 09:00

Diagnoza funkcji dzieci z autyzmem - Profil Psychoedukacyjny PEP–R

Przygotowanie uczestników do praktycznego zastosowania narzędzia PEP-R w tworzeniu programów terapeutycznych dla dzieci z ASD (zaburzeniami ze spektrum autyzmu)
9 paź
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
10 paź
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
10 paź
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
10 paź
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
11 paź
h. 09:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
11 paź
h. 10:00

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym. Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię. Uczestnicy poznają procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba
11 paź
h. 09:00

Skuteczna organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole wraz z interpretacją zapisów w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych

Jakie zmiany wprowadzić do organizacji i dokumentowania systemu pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole? Jak interpretować zapisy w opiniach i orzeczeniach Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej?
17 paź
h. 09:00

Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą swoją wiedzę w zakresie metod diagnozy porażenia nerwu twarzowego oraz nabędą umiejętność prowadzenia kompleksowej rehabilitacji w różnych podejściach terapeutycznych stosowanych z powodzeniem w krajach niemieckojęzycznych: Szwajcarii, Austrii i Niemczech ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji PNF. Szkolenie przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z pacjentami z porażeniem nerwu twarzowego oraz współpracy terapeutycznej z rodzinami chorych.
10 paź
h. 09:00

Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego

Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego.
Szkolenie online
10 paź
h. 09:00

Choroba Alzheimera. Co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie podjąć kroki w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii

Zakres szkolenia obejmuje opis choroby Alzheimera, związane z nim deficyty poznawcze oraz towarzyszące chorobie zmiany w zachowaniu. Słuchacze zapoznają się z dostępnymi testami klinicznymi stosowanymi przy diagnozie. Szeroko przedstawiona zostanie literatura i dostępne na rynku wydawniczym materiały do terapii z pacjentami. Udostępniona zostanie przydatna netografia.
Szkolenie online
17 paź
h. 09:00

Trening karmienia logopedycznego od podstaw

- zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami dotyczącymi treningu karmienia logopedycznego oraz zasadami wsparcia pacjenta w tym zakresie, - wdrożenie bezpiecznych pozycji do karmienia i technik wspomagających karmienie.
Szkolenie online
17 paź
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
18 paź
h. 09:00

ASD - Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem

Nabycie wiedzy na temat dostępnych narzędzi do oceny komunikacji i języka małego dziecka z ASD oraz doskonalenie umiejętności planowania spotkań terapeutycznych z dzieckiem z ASD z wykorzystaniem technik wspierających nawiązywanie relacji oraz rozwój uwagi.
15 paź
h. 15:00

Podstawy Integracji Sensorycznej w pracy nauczyciela, opiekuna i wychowawcy – jak wspomagać rozwój dziecka z zaburzeniami SI poprzez ćwiczenia i zabawy.

Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności pracy z dziećmi z deficytami i zaburzeniami integracji sensorycznej. Wdrożenie elementów SI do warsztatu pracy nauczyciela, pedagoga.
24 paź
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nauczyc
17 paź
h. 09:00

Awans zawodowy nauczyciela stażysty

Awans zawodowy nauczyciela stażysty na stopień nauczyciela kontraktowego.
Szkolenie online
24 paź
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
24 paź
h. 13:30

Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
25 paź
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
25 paź
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
17 paź
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
Szkolenie online
24 paź
h. 09:00

Warsztat pracy terapeuty AAC

Warsztat przeznaczony dla nauczycieli i terapeutów pracujących z osobami mających problemy w porozumiewaniu się.
24 paź
h. 09:00

Pierwsze kroki w kodowaniu – czyli wstęp do programowania!

Kodowanie i programowanie dla najmłodszych, w oparciu o nową podstawę programową dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Gry i zabawy uczące kodowania i programowania.
21 paź
h. 13:30

Diagnoza i terapia dysleksji, dysgrafii i dysortografii

Czym jest dysleksja? Jak rozpoznać dziecko z grupy ryzyka dysleksji? Jaką pomoc zastosować, aby skutecznie skompensować deficyty rozwojowe odpowiadające za trudności w czytaniu i pisaniu? Jak powinna wyglądać współpraca szkoły, rodziców i terapeutów?
25 paź
h. 09:00

Jak pracować z agresywnym uczniem?

Szkolenie dedykowane nauczycielom i wychowawcom pracującym z dziećmi. Porusza temat agresji kompleksowo – od jej przyczyn do skutków. Przedstawione zostaną metody rozumienia i reagowania w sytuacjach trudnych zachowań dzieci.
Szkolenie online
7 lis
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r”. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”
7 lis
h. 13:30

Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych.
8 lis
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje spółgłoski i samogłoski.
8 lis
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
7 lis
h. 09:00

Trening karmienia logopedycznego od podstaw

- zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami dotyczącymi treningu karmienia logopedycznego oraz zasadami wsparcia pacjenta w tym zakresie, -wdrożenie bezpiecznych pozycji do karmienia i technik wspomagających karmienie.
7 lis
h. 10:00

Ankyloglossia u noworodków i niemowląt

Przybliżenie trudności w ssaniu u dzieci z ankyloglossią, metody korekcji, wspomaganie karmienia.
8 lis
h. 09:30

Fizjologiczne i anatomiczne podstawy rozwoju mowy

Budowanie kompetencji logopedów i fizjoterapeutów w zakresie przygotowania pacjenta do oddychania, połykania, artykulacji.
14 lis
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
15 lis
h. 10:00

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym. Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię. Uczestnicy poznają procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba
14 lis
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nau
14 lis
h. 09:00

Terapia Ręki PTR©

Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii ręki według programu PTR©.
14 lis
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
14 lis
h. 09:00

Logorytmika w działaniach nauczyciela przedszkola

Logorytmika to połączenie słów ruchu muzyki. Szkolenie ma charakter praktycznego warsztatu (działania poznawczego korelacji słowa, muzyki i ruchu). Przedstawione zostaną gotowe zabawy i piosenki do wykorzystania w pracy.
20 lis
h. 09:00

Masaż Shantali - Special Care - kurs instruktorski

Nauka indywidualnego wykonywania masażu Shantali w gabinetach, salonach SPA oraz samodzielnego prowadzenia szkoleń dla rodziców/opiekunów dziecka.
28 lis
h. 14:30

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
27 lis
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
28 lis
h. 08:00

Trening karmienia logopedycznego od podstaw

- zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami dotyczącymi treningu karmienia logopedycznego oraz zasadami wsparcia pacjenta w tym zakresie, -wdrożenie bezpiecznych pozycji do karmienia i technik wspomagających karmienie.
5 gru
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
5 gru
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
5 gru
h. 13:30

Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
6 gru
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
6 gru
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
6 gru
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
28 lis
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
Szkolenie online
12 gru
h. 09:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Zielona Góra
13 gru
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
Zielona Góra
12 gru
h. 10:00

Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
19 gru
h. 09:00

Terapia Ręki PTR©

Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii ręki według programu PTR©.
9 sty
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
9 sty
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
10 sty
h. 09:00

Stymulowanie mowy i myślenia. Grupowe zabawy logopedyczne.

Na warsztacie zostaną zaprezentowane zabawy, których celem jest wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym. Przedstawione zabawy będą miały zróżnicowany poziom trudności.
16 sty
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
16 sty
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nau
17 sty
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
16 sty
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
17 sty
h. 09:00

Stymulowanie mowy i myślenia. Grupowe zabawy logopedyczne.

Na warsztacie zostaną zaprezentowane zabawy, których celem jest wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
6 mar
h. 09:00

Efektywne metody terapii rotacyzmu

Zapoznanie uczestników z mechanizmami powstawania głoski /r/ oraz przegląd metod jej wywoływania znanych z tradycyjnych pozycji literatury fachowej, a także nauczenie krok po kroku metody autorskiej A. Banaszkiewicz.
7 mar
h. 09:00

Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej, w szczególności seplenienia międzyzębowego

Zapoznanie uczestników ze związkami między fizjologicznymi czynnościami narządów mowy a artykulacją, zaburzeniami ich funkcjonowania oraz wskazówkami do skutecznej terapii.
13 mar
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
14 mar
h. 09:00

Stymulowanie mowy i myślenia. Grupowe zabawy logopedyczne.

Na warsztacie zostaną zaprezentowane zabawy, których celem jest wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym. Przedstawione zabawy będą miały zróżnicowany poziom trudności.
27 mar
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
28 mar
h. 09:00

Stymulowanie mowy i myślenia. Grupowe zabawy logopedyczne.

Na warsztacie zostaną zaprezentowane zabawy, których celem jest wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.

Pytania i odpowiedzi


  • Czy mogę z jednego konta zapisać inne osoby/osobę?

    Nie można zapisywać innych osób z jednego konta, ponieważ jest to niezgodne z obowiązującym prawem.

    Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobiście.

    W przypadku dokonania rezerwacji za kogoś, taka rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.

  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

IEL: +48 505 255 435

ODN: +48 575 905 286

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

odn@instytutlogopedyczny.pl