Szkolenia

Wybierz miasto

25 sty
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
25 sty
h. 11:00

Strategie sensoryczne w rozwoju mowy i w zaburzeniach komunikacji słowno-językowej.

Nabycie wiedzy na temat wpływu zaburzeń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy oraz doskonalenie umiejętności diagnozy i terapii zaburzeń mowy w oparciu o teorię integracji sensorycznej.
29 sty
h. 14:30

Przemoc rówieśnicza - profilaktyka, metody oddziaływań

Specyfika przemocy rówieśniczej, poznanie metod reagowania w sytuacjach występowania agresji i prześladowania, doskonalenie umiejętności zapobiegania sytuacjom przemocy wśród dzieci i młodzieży.
1 lut
h. 09:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
1 lut
h. 09:00

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem – rola psychologa i logopedy w opiece nad dzieckiem i jego rodziną.

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy na temat rozwoju małego dziecka z autyzmem oraz doskonalenie umiejętności wieloprofilowej terapii dziecka z autyzmem z uwzględnieniem roli rodzica.
1 lut
h. 11:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii. (moduł I)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania w diagnozie logopedycznej w odniesieniu do różnych zaburzeń mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania planu terapii.
2 lut
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
2 lut
h. 08:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł II)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania diagnostycznego w różnych zaburzeniach mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania dokumentacji logopedycznej i planu terapii dla wybranych zaburzeń mowy.
1 lut
h. 09:00

Escape room krok po kroku – jak zmienić lekcje w fascynującą przygodę, kształtować kompetencje kluczowe i skutecznie uczyć

Co zrobić, żeby escape room był pełnowartościową lekcją, podczas której uczniowie kształtują kompetencje kluczowe, utrwalają lub zdobywają nową wiedzę - autorskie escape roomy z zakresu gramatyki języka polskiego i lektur.
8 lut
h. 09:00

ASD - Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem

Nabycie wiedzy na temat dostępnych narzędzi do oceny komunikacji i języka małego dziecka z ASD oraz doskonalenie umiejętności planowania spotkań terapeutycznych z dzieckiem z ASD z wykorzystaniem technik wspierających nawiązywanie relacji oraz rozwój uwagi.
8 lut
h. 10:00

Certyfikowany Kurs Empathy Dolls - Lalki Terapeutyczne

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat możliwości wielozmysłowej komunikacji i kontaktu terapeutycznego z dzieckiem oraz będą doskonalić umiejętności prowadzenia terapii wspierającej rozwój kompetencji rodziców, terapeutów, opiekunów i personelu medycznego poprzez budowanie pozytywnych relacji z dzieckiem.
8 lut
h. 11:00

Strategie sensoryczne w rozwoju mowy i w zaburzeniach komunikacji słowno-językowej.

Nabycie wiedzy na temat wpływu zaburzeń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy oraz doskonalenie umiejętności diagnozy i terapii zaburzeń mowy w oparciu o teorię integracji sensorycznej.
9 lut
h. 09:00

Neurorehabilitacja w logopedii

Szkolenie zapoznaje uczestników z ćwiczeniami wybranych struktur w obrębie twarzy i technikami pracy torującymi właściwą pracę mięśni w obrębie twarzy i szyi, wybrane techniki terapii manualnej stawów skroniowo-żuchwowych.
15 lut
h. 09:00

Terapia manualna w logopedii

Szkolenie zapoznaje uczestników z ćwiczeniami i wybranymi technikami pracy terapią manualną w zakresie neurologopedii. Szkolenie pozwala na zwiększenie efektów tradycyjnych metod stosowanych w logopedii przez fizjoterapeutów i neurologów. oraz na poszerzenie wiedzy z zakresu torowania nerwowo-mięśniowego i technik zmieniających napięcie mięśniowe.
22 lut
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
22 lut
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
22 lut
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
22 lut
h. 10:00

Stymulacja traktu ustno - twarzowego

Wzbogacanie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie stymulacji kompleksu ustno- twarzowego w celu uzyskania lub powrotu do prawidłowej i skutecznej funkcjonalności.
22 lut
h. 10:00

Dokumentowanie terapii logopedycznej

Precyzyjne uregulowanie dokumentacji terapii logopedycznej budzi liczne problemy i kontrowersje. Nie ma jednoznacznych przepisów jak powinna ona wyglądać. W praktyce coraz częściej dochodzi do roszczeń ze strony pacjentów lub ich przedstawicieli ustawowych, którzy starają się podważyć prowadzoną terapię. W sytuacji spornej to właśnie dokumentacja będzie stanowić najważniejszy element obrony logopedy.
22 lut
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 lut
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 lut
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
23 lut
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
23 lut
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
26 lut
h. 13:30

Diagnoza i terapia dysleksji, dysgrafii i dysortografii

Czym jest dysleksja? Jak rozpoznać dziecko z grupy ryzyka dysleksji? Jaką pomoc zastosować, aby skutecznie skompensować deficyty rozwojowe odpowiadające za trudności w czytaniu i pisaniu? Jak powinna wyglądać współpraca szkoły, rodziców i terapeutów?
28 lut
h. 10:00

Wczesna diagnoza i stymulacja

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy na temat czynników warunkujących prawidłowy rozwój dziecka oraz nabycie umiejętności wczesnej stymulacji noworodków i niemowląt w przypadku zaburzeń funkcji oralnych.
29 lut
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
29 lut
h. 09:00

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
29 lut
h. 10:00

Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
29 lut
h. 11:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł I)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania w diagnozie logopedycznej w odniesieniu do różnych zaburzeń mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania planu terapii.
29 lut
h. 10:00

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych

Zapoznanie uczestników ze sposobami diagnozy i terapii zaburzeń połykania u dzieci i dorosłych.
1 mar
h. 08:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł II)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania diagnostycznego w różnych zaburzeniach mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania dokumentacji logopedycznej i planu terapii dla wybranych zaburzeń mowy.
29 lut
h. 09:00

Lektury - fascynująca przygoda

Jak sprawić, żeby uczniowie czytali lektury i coś z nich zapamiętywali ?
7 mar
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
7 mar
h. 09:30

Szkolenie programu Attention Autism

W ciągu dwudniowego szkolenia uczestnicy zdobywają umiejętności tworzenia i wprowadzania wszystkich 4 poziomów programu Attention Autism. Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach programu, pracy w zespole i zaoferowania dzieciom nieodpartego zaproszenia do nauki. Program Attention Autism koncentruje się na nauczaniu koncentracji uwagi, komunikacji i interakcji społecznych. Szkolenia są prowadzone z zastosowaniem zasad programu Attention Autism. Trening przedstawia techniki działania, filmy pracy
7 mar
h. 10:00

Diagnoza logopedyczna dzieci wielojęzycznych na przykładzie dzieci z Ukrainy

Zapoznanie słuchaczy ze standardami diagnozy logopedycznej dzieci wielojęzycznych, ze szczególnym uwzględnieniem dwujęzycznej oceny kompetencji komunikacyjnej w zespole logopedy i interpretatora.
7 mar
h. 10:00

Diagnoza i terapia dzieci z ORM

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
8 mar
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
13 mar
h. 16:00

Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne

Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne to system różnorodnych doświadczeń ruchowych, nastawionych na stymulowanie rozwoju dziecka (szczególnie sfery emocjonalnej i społecznej). Metoda ta jest również stosowana w pracy z młodzieżą i osobami dorosłymi.
14 mar
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
14 mar
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
15 mar
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
15 mar
h. 09:00

Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
15 mar
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
14 mar
h. 09:00

Skuteczna organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole wraz z interpretacją zapisów w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych

Jakie zmiany wprowadzić do organizacji i dokumentowania systemu pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole? Jak wywiązywać się z zadań w ramach pomocy p-p w szkole i przygotować się do kontroli zgodnie z rozporządzeniami MEN? Jak interpretować zapisy w opiniach i orzeczeniach Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej?
20 mar
h. 10:00

Ankyloglossia u noworodków i niemowląt

Przybliżenie trudności w ssaniu u dzieci z ankyloglossią, metody korekcji, wspomaganie karmienia.
21 mar
h. 10:00

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych

Zapoznanie uczestników ze sposobami diagnozy i terapii zaburzeń połykania u dzieci i dorosłych.
22 mar
h. 09:00

Uszkodzenia narządu słuchu – programowanie terapii logopedycznej

Nabycie wiedzy na temat metod i strategii w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego.
28 mar
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
28 mar
h. 10:00

Dokumentowanie terapii logopedycznej

Precyzyjne uregulowanie dokumentacji terapii logopedycznej budzi liczne problemy i kontrowersje. Nie ma jednoznacznych przepisów jak powinna ona wyglądać. W praktyce coraz częściej dochodzi do roszczeń ze strony pacjentów lub ich przedstawicieli ustawowych, którzy starają się podważyć prowadzoną terapię. W sytuacji spornej to właśnie dokumentacja będzie stanowić najważniejszy element obrony logopedy.
29 mar
h. 10:00

Mutyzm wybiórczy - skuteczne metody terapii.

Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi z mutyzmem wybiórczym. Poznanie istoty i objawów zaburzenia, sposobów diagnozowania oraz konkretnych metod przydatnych w terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym.
3 kwi
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
4 kwi
h. 09:00

Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Nabycie wiedzy na temat rozwoju funckji grafomotorycznych, w tym chwytu narzędzia pisarskiego oraz doskonalenie umiejętności wspierania dzieci w rozwoju umiejętności grafomotorycznych.
9 maj
h. 09:00

Gdynia: Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą wiedzę na temat procesu połykania oraz jego zaburzeń. Będą doskonalić umiejętności prowadzenia terapii pacjenta z dysfagią.
18 kwi
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
18 kwi
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
18 kwi
h. 09:00

Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
18 kwi
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
19 kwi
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
19 kwi
h. 10:00

Mutyzm wybiórczy - skuteczne metody terapii.

Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi z mutyzmem wybiórczym. Poznanie istoty i objawów zaburzenia, sposobów diagnozowania oraz konkretnych metod przydatnych w terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym.
19 kwi
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
25 kwi
h. 10:00

Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym

Zapoznanie z problemem wybiórczości pokarmowej oraz sposobami diagnozy i metodami terapii,
25 kwi
h. 10:00

Diagnoza i terapia dzieci z ORM

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
25 kwi
h. 10:00

Dokumentowanie terapii logopedycznej

Precyzyjne uregulowanie dokumentacji terapii logopedycznej budzi liczne problemy i kontrowersje. Nie ma jednoznacznych przepisów jak powinna ona wyglądać. W praktyce coraz częściej dochodzi do roszczeń ze strony pacjentów lub ich przedstawicieli ustawowych, którzy starają się podważyć prowadzoną terapię. W sytuacji spornej to właśnie dokumentacja będzie stanowić najważniejszy element obrony logopedy.
26 kwi
h. 09:00

Nadmierne ślinienie się - techniki terapeutyczne

Zapoznanie z rozwojem narządów oraz z przyczynami nadmiernego ślinienia się. Zapoznanie z technikami terapeutycznymi oraz ćwiczenia praktyczne.
26 kwi
h. 10:00

Jak stymulować rozwój dzieci z Zespołem Downa.

Nabycie wiedzy na temat zaburzeń mowy u dzieci z Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia zabaw stymulujących rozwój mowy dzieci z ZD, z uwzględnieniem współpracy z rodzicami.
9 maj
h. 10:00

Jak stymulować rozwój dzieci z Zespołem Downa.

Nabycie wiedzy na temat zaburzeń mowy u dzieci z Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia zabaw stymulujących rozwój mowy dzieci z ZD, z uwzględnieniem współpracy z rodzicami.
9 maj
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
9 maj
h. 09:00

Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
10 maj
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
7 cze
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
7 cze
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
9 maj
h. 11:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł I)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania w diagnozie logopedycznej w odniesieniu do różnych zaburzeń mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania planu terapii.
10 maj
h. 08:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł II)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania diagnostycznego w różnych zaburzeniach mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania dokumentacji logopedycznej i planu terapii dla wybranych zaburzeń mowy.
15 maj
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
16 maj
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
16 maj
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
16 maj
h. 10:00

Dokumentowanie terapii logopedycznej

Precyzyjne uregulowanie dokumentacji terapii logopedycznej budzi liczne problemy i kontrowersje. Nie ma jednoznacznych przepisów jak powinna ona wyglądać. W praktyce coraz częściej dochodzi do roszczeń ze strony pacjentów lub ich przedstawicieli ustawowych, którzy starają się podważyć prowadzoną terapię. W sytuacji spornej to właśnie dokumentacja będzie stanowić najważniejszy element obrony logopedy.
23 maj
h. 09:00

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
23 maj
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
23 maj
h. 09:00

Uszkodzenia narządu słuchu – programowanie terapii logopedycznej

Nabycie wiedzy na temat metod i strategii w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego.
23 maj
h. 09:00

ASD - Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem

Nabycie wiedzy na temat dostępnych narzędzi do oceny komunikacji i języka małego dziecka z ASD oraz doskonalenie umiejętności planowania spotkań terapeutycznych z dzieckiem z ASD z wykorzystaniem technik wspierających nawiązywanie relacji oraz rozwój uwagi.
23 maj
h. 10:00

Ankyloglossia u noworodków i niemowląt

Przybliżenie trudności w ssaniu u dzieci z ankyloglossią, metody korekcji, wspomaganie karmienia.
24 maj
h. 09:30

Fizjologiczne i anatomiczne podstawy rozwoju mowy

Budowanie kompetencji logopedów i fizjoterapeutów w zakresie przygotowania pacjenta do oddychania, połykania, artykulacji.
6 cze
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
6 cze
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
6 cze
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
6 cze
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
7 cze
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
20 cze
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
20 cze
h. 09:00

Uszkodzenia narządu słuchu – programowanie terapii logopedycznej

Nabycie wiedzy na temat metod i strategii w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego.
20 cze
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
21 cze
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
21 cze
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
4 lip
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
4 lip
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
5 lip
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
5 lip
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
4 lip
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
11 lip
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.

Pytania i odpowiedzi


  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

+48 505 255 435

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

Nasza siedziba

lib-img_6631
lib-img_6797
lib-img_6791
lib-dscn0642
UWAGA!

W związku z wprowadzeniem od 1 stycznia 2020 r. nowych przepisów wystawienie faktury do paragonu będzie możliwe tylko wtedy, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy. W związku z powyższym w przypadku chęci otrzymania faktury na firmę należy podać nr NIP w tytule przelewu. Brak wskazanego nr NIP w przelewie skutkuje niemożnością wystawienia faktury!