Szkolenia

Wybierz miasto

4 gru
h. 17:30

Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej

Zapoznanie z problemem wybiórczości pokarmowej oraz sposobami diagnozy i metodami terapii,
Szkolenie online
5 gru
h. 10:00

Ankyloglossia u noworodków i niemowląt

Przybliżenie trudności w ssaniu u dzieci z ankyloglossią, metody korekcji, wspomaganie karmienia.
Szkolenie online
5 gru
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
Szkolenie online
12 gru
h. 09:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Szkolenie online
15 gru
h. 17:00

Zaburzenia i dysfunkcje stawów skroniowo żuchwowych - wybrane manualne techniki terapii.

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy na temat anatomii stawów skroniowo-żuchwowych oraz doskonalenie umiejętności ćwiczeń praktycznych w celu wyeliminowania zaburzeń czynności stawów skroniowo- żuchwowych.
Szkolenie online
16 gru
h. 17:00

Metoda Dobrego Startu MDS ® Marty Bogdanowicz - teoria

Kurs online w oparciu o filmy i prezentacje ma na celu zapoznanie z teoretycznymi podstawami Metody Dobrego Startu, przedstawienie jej struktury i organizacji.
Szkolenie online
19 gru
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
Szkolenie online
16 sty
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
17 sty
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
9 sty
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
Szkolenie online
30 sty
h. 09:00

Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne

Poznanie i nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania prądów w usprawnianiu procesu terapeutycznego w dysfunkcjach takich jak: po operacji rozszczepu warg i podniebienia, zaburzenia napięcia mięśniowego, ślinienie, dyslalia obwodowa, mowa nosowa (rynolalia), afazja motoryczna, dyzartria, wysiękowe zapalenie uszu, niedosłuchy, problemy z pobieraniem, obróbką i połykaniem pokarmów, krztuszenie podczas jedzenia i picia, po adenotomii itd.
13 lut
h. 09:00

Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Nabycie wiedzy na temat rozwoju funckji grafomotorycznych, w tym chwytu narzędzia pisarskiego oraz doskonalenie umiejętności wspierania dzieci w rozwoju umiejętności grafomotorycznych.
Szkolenie online
26 lut
h. 12:00

FTM - Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania dzieci od 4 roku życia z dyslalią obwodową)

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
27 lut
h. 08:30

Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie programowania terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy. Zdobycie wiedzy z zakresu przeprowadzania diagnozy funkcjonalnej, założeń systemu SVAG, sprzętu elektroakustycznego wykorzystywanego w metodzie, umiejętność kreatywnego prowadzenia zajęć z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej.
5 mar
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł II

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
6 mar
h. 09:00

Efektywne metody terapii rotacyzmu

Zapoznanie uczestników z mechanizmami powstawania głoski /r/ oraz przegląd metod jej wywoływania znanych z tradycyjnych pozycji literatury fachowej, a także nauczenie krok po kroku metody autorskiej A. Banaszkiewicz.
7 mar
h. 09:00

Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej, w szczególności seplenienia międzyzębowego

Zapoznanie uczestników ze związkami między fizjologicznymi czynnościami narządów mowy a artykulacją, zaburzeniami ich funkcjonowania oraz wskazówkami do skutecznej terapii.
13 mar
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
Szkolenie online
20 mar
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nau
27 mar
h. 09:30

Od działania do rozumienia - strategie pracy w niedokszałceniu mowy o typie afazji percepcyjnej

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z różnymi strategiami terapeutycznymi, które porządkują i pozwalają zrozumieć językowy obraz świata. Zaprezentowane autorskie rozwiązania terapeutyczne koncentrują się na idei, że drogą do nabywania umiejętności jest myślenie, samodzielne działanie i wielokrotne powtarzanie. Szkolenie ma charakter warsztatowy. Może być traktowane jako samodzielny blok lub jako rozszerzenie i uzupełnienie warsztatu: Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie terapeutyczne.
Szkolenie online
9 kwi
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
17 kwi
h. 09:00

Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii

Zapoznanie słuchaczy ze stanem wiedzy w zakresie ankyloglosji i dyslalii ankyloglosyjnej, ze standardem diagnozowania zaburzeń wymowy (pierwotnych i wtórnych), z zasadami diagnozy różnicowej, z chirurgiczno-logopedyczną procedurą terapeutyczną.
17 kwi
h. 10:00

Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
17 kwi
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nau
24 kwi
h. 09:00

Warsztat pracy terapeuty AAC

Warsztat przeznaczony dla nauczycieli i terapeutów pracujących z osobami mających problemy w porozumiewaniu się.
15 maj
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
12 cze
h. 09:00

Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
3 lip
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
10 lip
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
24 lip
h. 09:00

Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
16 paź
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
11 gru
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.

Pytania i odpowiedzi


  • Czy mogę z jednego konta zapisać inne osoby/osobę?

    Nie można zapisywać innych osób z jednego konta, ponieważ jest to niezgodne z obowiązującym prawem.

    Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobiście.

    W przypadku dokonania rezerwacji za kogoś, taka rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.

  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

IEL: +48 505 255 435

ODN: +48 575 905 286

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

odn@instytutlogopedyczny.pl