Szkolenia

Wybierz miasto

2 cze
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
24 maj
h. 00:00

Rezerwacja na pieczątki 5

Prosimy o dokonanie rezerwacji w przypadku posiadania karnetu/karnetów z pieczątkami.
24 maj
h. 00:00

Rezerwacja na pieczątki 1

Prosimy o dokonanie rezerwacji w przypadku posiadania karnetu/karnetów z pieczątkami.
24 maj
h. 00:00

Rezerwacja na pieczątki 2

Prosimy o dokonanie rezerwacji w przypadku posiadania karnetu/karnetów z pieczątkami.
24 maj
h. 00:00

Rezerwacja na pieczątki 3

Prosimy o dokonanie rezerwacji w przypadku posiadania karnetu/karnetów z pieczątkami.
24 maj
h. 00:00

Rezerwacja na pieczątki 4

Prosimy o dokonanie rezerwacji w przypadku posiadania karnetu/karnetów z pieczątkami.
7 cze
h. 17:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
8 cze
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r”. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”
8 cze
h. 09:30

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne

Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz nabycie umiejętności kreatywnego postępowania w pracy.
8 cze
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych.
8 cze
h. 09:00

Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem

Dostarczenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu oceniania i rozwijania umiejętności komunikacyjnych u osób z autyzmem. Podczas zajęć zaprezentowane zostaną metody diagnozy komunikacji oraz propozycje kształtujące zachowania komunikacyjne dla osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju na różnym poziomie funkcjonowania poznawczego i językowego.
8 cze
h. 09:00

Terapia integracji sensorycznej i usprawnianie zmysłów dziecka z zaburzeniami mowy

Nabycie wiedzy na temat integracji sensorycznej, jej zaburzeń oraz ich wpływu na rozwój mowy.
8 cze
h. 09:00

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
8 cze
h. 09:00

Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.

Zapoznanie się oraz nabycie umiejętności diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
8 cze
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
9 cze
h. 09:00

Neuroterapia palpacyjno-pulsacyjna sfery orofacjalnej

Nabycie wiedzy na temat neuroterapii palpacyjno-pulsacyjnej i możliwości jej zastosowania w terapii pacjenta oraz doskonalenie umiejętności neuroterapeutycznych.
9 cze
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek.
9 cze
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
15 cze
h. 09:00

Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej

Zapoznanie z założeniami oraz technikami metody verbo-tonalnej.
Zielona Góra
15 cze
h. 09:00

Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii

Zapoznanie słuchaczy ze stanem wiedzy w zakresie ankyloglosji i dyslalii ankyloglosyjnej, ze standardem diagnozowania zaburzeń wymowy (pierwotnych i wtórnych), z zasadami diagnozy różnicowej, z chirurgiczno-logopedyczną procedurą terapeutyczną.

Pytania i odpowiedzi


  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

+48 505 255 435

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

Nasz budynek

lib-img_6631
lib-img_6797
lib-img_6791
lib-dscn0642