Szkolenia

Wybierz miasto

7 kwi
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje spółgłoski i samogłoski
6 kwi
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r” Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”
6 kwi
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoski detalizowane.
7 kwi
h. 09:00

Stymulowanie mowy i myślenia. Grupowe zabawy logopedyczne.

Na warsztacie zostaną zaprezentowane zabawy, których celem jest wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym. Przedstawione zabawy będą miały zróżnicowany poziom trudności.
7 kwi
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
13 kwi
h. 09:00

Zaburzenia rozwoju mowy na tle zespołów genetycznych

Zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i praktycznymi podstawami oddziaływań logopedycznych wobec dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością uwarunkowaną genetycznie.
14 kwi
h. 08:30

Wspomaganie rozwoju mowy osób z niepełnosprawnością intelektualną

Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i praktycznymi podstawami oddziaływań logopedycznych wobec dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością niepełnosprawnością intelektualną.
14 kwi
h. 09:00

Zespół Aspergera – praca terapeutyczna z dziećmi i młodzieżą

Uczestnicy nabędą wiedzę na temat funkcjonowania osób z Zespołem Aspergera, sposobów diagnozowania oraz metod i strategii pracy indywidualnej i grupowej.
13 kwi
h. 12:00

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
13 kwi
h. 10:00

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych

Zapoznanie uczestników ze sposobami diagnozy i terapii zaburzeń połykania u dzieci i dorosłych.
13 kwi
h. 09:00

Badania słuchu w logopedii. Odczytywanie i interpretacja wyników badań słuchu w praktyce.

Nabycie wiedzy na temat rodzajów uszkodzeń słuchu u dzieci oraz dostępnych badań słuchu a także doskonalenie umiejętności prowadzenia terapii dziecka z uszkodzonym słuchem.
14 kwi
h. 10:00

Mutyzm wybiórczy - skuteczne metody terapii.

Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi z mutyzmem wybiórczym. Poznanie istoty i objawów zaburzenia, sposobów diagnozowania oraz konkretnych metod przydatnych w terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym.
25 maj
h. 09:00

AAC. Wprowadzenie alternatywnych metod komunikacji u osób z autyzmem

Zapoznanie uczestników z alternatywnymi i wspomagającymi metodami porozumiewania się ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji osób z autyzmem.
27 kwi
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja.

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
28 kwi
h. 09:00

Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa – kurs podstawowy

Nabycie wiedzy na temat rozwoju mowy dzieci z upośledzeniem umysłowym i Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności terapii zaburzeń mowy występujących u tych dzieci.
23 maj
h. 09:00

Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej.

Uczestnik nabędzie umiejętność pracy z pacjentem z zaburzeniami neurologicznymi przy użyciu technik fizjoterapeutycznych w oparciu o metody neurofizjologiczne.
11 maj
h. 09:00

Zaburzenia rozwoju mowy na tle zespołów genetycznych

Zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i praktycznymi podstawami oddziaływań logopedycznych wobec dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością uwarunkowaną genetycznie.
12 maj
h. 08:30

Wspomaganie rozwoju mowy osób z niepełnosprawnością intelektualną

Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i praktycznymi podstawami oddziaływań logopedycznych wobec dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością niepełnosprawnością intelektualną.
11 maj
h. 09:00

AAC. Wprowadzenie alternatywnych metod komunikacji u osób z autyzmem

Zapoznanie uczestników z alternatywnymi i wspomagającymi metodami porozumiewania się ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji osób z autyzmem.
Zielona Góra
11 maj
h. 09:00

Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii podejście Esther de Ru

Celem jest zapoznanie uczestników z elastycznym leczniczym tapingiem. Współczesna literatura, istniejące i nowe hipotezy są przedstawione i krytycznie ocenione. Na zakończenie kursu uczestnicy będą posiadać wiedzę o źródłach, zastosowaniach i dowodach.

Pytania i odpowiedzi


  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

+48 505 255 435

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

Nasz budynek

lib-img_6631
lib-img_6797
lib-img_6791
lib-dscn0642