Szkolenia

Wybierz miasto

6 kwi
h. 13:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Szkolenie online
18 kwi
h. 09:00

Słowo + Ruch + Muzyka = Logorytmika

„Słowo + ruch + muzyka = logorytmika” to wyjątkowe, praktyczne warsztaty, które nie są jedynie prezentacją pomysłów i piosenek. Podczas spotkania odpowiadam na pytanie „po co” i „dlaczego”, a uczestnicy wychodzący z warsztatów będą wiedzieli jak świadomie i mądrze korzystać z aktywności logorytmicznych.
Zielona Góra
18 kwi
h. 09:00

Logorytmika w działaniach nauczyciela przedszkola

Logorytmika to połączenie słów ruchu muzyki. Szkolenie ma charakter praktycznego warsztatu (działania poznawczego korelacji słowa, muzyki i ruchu). Przedstawione zostaną gotowe zabawy i piosenki do wykorzystania w pracy.
18 kwi
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
18 kwi
h. 09:00

Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
26 kwi
h. 09:30

Wpływ motoryki dużej i małej na rozwój mowy

Zapoznanie się z problematyka wpływu rozwoju motoryki dużej na kształtowanie mowy. Poznanie ćwiczeń wykorzystujących ruch w terapii logopedycznej.
17 kwi
h. 10:00

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych

Zapoznanie uczestników ze sposobami diagnozy i terapii zaburzeń połykania u dzieci i dorosłych.
Szkolenie online
25 kwi
h. 09:00

Polisensoryczna nauka ortografii z nutką rywalizacji

Jak skutecznie uczyć ortografii w sposób atrakcyjny dla ucznia?
18 kwi
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Szkolenie online
18 kwi
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Szkolenie online
19 kwi
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Szkolenie online
19 kwi
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
Szkolenie online
19 kwi
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Szkolenie online
25 kwi
h. 10:00

Dokumentowanie terapii logopedycznej

Precyzyjne uregulowanie dokumentacji terapii logopedycznej budzi liczne problemy i kontrowersje. Nie ma jednoznacznych przepisów jak powinna ona wyglądać. W praktyce coraz częściej dochodzi do roszczeń ze strony pacjentów lub ich przedstawicieli ustawowych, którzy starają się podważyć prowadzoną terapię. W sytuacji spornej to właśnie dokumentacja będzie stanowić najważniejszy element obrony logopedy.
25 kwi
h. 10:00

Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym

Zapoznanie z problemem wybiórczości pokarmowej oraz sposobami diagnozy i metodami terapii,
25 kwi
h. 10:00

Diagnoza i terapia dzieci z ORM

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
26 kwi
h. 09:00

Nadmierne ślinienie się - techniki terapeutyczne

Zapoznanie z rozwojem narządów oraz z przyczynami nadmiernego ślinienia się. Zapoznanie z technikami terapeutycznymi oraz ćwiczenia praktyczne.
25 kwi
h. 09:00

Warsztat pracy terapeuty AAC

Warsztat przeznaczony dla nauczycieli i terapeutów pracujących z osobami mających problemy w porozumiewaniu się.
Szkolenie online
26 kwi
h. 10:00

Jak stymulować rozwój dzieci z Zespołem Downa.

Nabycie wiedzy na temat zaburzeń mowy u dzieci z Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia zabaw stymulujących rozwój mowy dzieci z ZD, z uwzględnieniem współpracy z rodzicami.
Szkolenie online
9 maj
h. 10:00

Jak stymulować rozwój dzieci z Zespołem Downa.

Nabycie wiedzy na temat zaburzeń mowy u dzieci z Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia zabaw stymulujących rozwój mowy dzieci z ZD, z uwzględnieniem współpracy z rodzicami.
9 maj
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
9 maj
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
9 maj
h. 09:00

Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
10 maj
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
9 maj
h. 11:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł I)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania w diagnozie logopedycznej w odniesieniu do różnych zaburzeń mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania planu terapii.
10 maj
h. 08:30

Postępowanie diagnostyczne u dzieci różnymi zaburzeniami mowy - rozpoznanie i plan terapii (moduł II)

Nabycie wiedzy na temat procedury postępowania diagnostycznego w różnych zaburzeniach mowy oraz doskonalenie umiejętności opracowywania dokumentacji logopedycznej i planu terapii dla wybranych zaburzeń mowy.
16 maj
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nau
9 maj
h. 09:00

Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą swoją wiedzę w zakresie metod diagnozy porażenia nerwu twarzowego oraz nabędą umiejętność prowadzenia kompleksowej rehabilitacji w różnych podejściach terapeutycznych stosowanych z powodzeniem w krajach niemieckojęzycznych: Szwajcarii, Austrii i Niemczech ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji PNF. Szkolenie przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z pacjentami z porażeniem nerwu twarzowego oraz współpracy terapeutycznej z rodzinami chorych.
Szkolenie online
16 maj
h. 09:00

Myślenie wizualne w edukacji - warsztaty

Pojęcie sketchnotingu, myślenia wizualnego, alfabetu wizualnego; rysowanie prostych ikon za pomocą alfabetu wizualnego, tworzenie notatek wizualnych.
9 maj
h. 09:00

ASD - Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem

Nabycie wiedzy na temat dostępnych narzędzi do oceny komunikacji i języka małego dziecka z ASD oraz doskonalenie umiejętności planowania spotkań terapeutycznych z dzieckiem z ASD z wykorzystaniem technik wspierających nawiązywanie relacji oraz rozwój uwagi.
Szkolenie online
10 maj
h. 09:00

Diagnoza dziecka ze spektrum autyzmu. Terapia w nurcie rozwojowym

Uczestnik szkolenia będzie: - potrafił zauważyć zachowanie i funkcjonowanie dziecka mogące świadczyć o ASD, - znał podstawowe narzędzia do diagnozy dzieci z ASD - potrafił ocenić sposób funkcjonowania komunikacyjnego i językowego dziecka z ASD - znał strategie terapeutyczne dotyczące echolalii - pozna techniki i metody pracy w nurcie rozwojowym - potrafił „zaplanować” pierwsze zajęcia terapeutyczne z małym dzieckiem z ASD - znał zabawy wspierające rozwój komunikacji i języka.
Szkolenie online
10 maj
h. 10:00

Wczesna diagnoza i stymulacja

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy na temat czynników warunkujących prawidłowy rozwój dziecka oraz nabycie umiejętności wczesnej stymulacji noworodków i niemowląt w przypadku zaburzeń funkcji oralnych.
Szkolenie online
15 maj
h. 16:00

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych

Zapoznanie z neurosensomotoryczną terapią rozwojową całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem strefy orofacjalnej.
16 maj
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
16 maj
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
16 maj
h. 10:00

Dokumentowanie terapii logopedycznej

Precyzyjne uregulowanie dokumentacji terapii logopedycznej budzi liczne problemy i kontrowersje. Nie ma jednoznacznych przepisów jak powinna ona wyglądać. W praktyce coraz częściej dochodzi do roszczeń ze strony pacjentów lub ich przedstawicieli ustawowych, którzy starają się podważyć prowadzoną terapię. W sytuacji spornej to właśnie dokumentacja będzie stanowić najważniejszy element obrony logopedy.
23 maj
h. 09:00

Warsztat pracy terapeuty AAC

Warsztat przeznaczony dla nauczycieli i terapeutów pracujących z osobami mających problemy w porozumiewaniu się.
23 maj
h. 08:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

UWAGA: MOŻLIWE ZAPISY TYLKO NA GRUPĘ II! Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
23 maj
h. 09:00

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
23 maj
h. 09:00

Uszkodzenia narządu słuchu – programowanie terapii logopedycznej

Nabycie wiedzy na temat metod i strategii w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego.
24 maj
h. 09:30

Wpływ motoryki dużej i małej na rozwój mowy

Zapoznanie się z problematyka wpływu rozwoju motoryki dużej na kształtowanie mowy. Poznanie ćwiczeń wykorzystujących ruch w terapii logopedycznej.
31 maj
h. 09:30

Praca z dzieckiem niepełnosprawnym - trisomia 21, MPD, Pierre Robin i inne rzadkie wady genetyczne

Celem szkolenia jest poznanie charakterystyki wad genetycznych z propozycją planu terapeutycznego ułożonego na podstawie zdobytej wiedzy podczas szkolenia.
23 maj
h. 10:00

Ankyloglossia u noworodków i niemowląt

Przybliżenie trudności w ssaniu u dzieci z ankyloglossią, metody korekcji, wspomaganie karmienia.
Szkolenie online
24 maj
h. 09:30

Fizjologiczne i anatomiczne podstawy rozwoju mowy

Budowanie kompetencji logopedów i fizjoterapeutów w zakresie przygotowania pacjenta do oddychania, połykania, artykulacji.
Szkolenie online
30 maj
h. 10:00

Praca mózgu. Rozwój i stymulacja dzieci od urodzenia do 6 r.ż

Nabycie wiedzy i umiejętności na temat rozwoju i stymulacji dzieci od urodzenia do 6 r.ż.
Szkolenie online
6 cze
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
6 cze
h. 09:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
6 cze
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
6 cze
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
7 cze
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
7 cze
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
7 cze
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
13 cze
h. 09:00

Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
14 cze
h. 09:30

Praca z dzieckiem niepełnosprawnym - trisomia 21, MPD, Pierre Robin i inne rzadkie wady genetyczne

Celem szkolenia jest poznanie charakterystyki wad genetycznych z propozycją planu terapeutycznego ułożonego na podstawie zdobytej wiedzy podczas szkolenia.
20 cze
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
20 cze
h. 09:00

Uszkodzenia narządu słuchu – programowanie terapii logopedycznej

Nabycie wiedzy na temat metod i strategii w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego.
20 cze
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
21 cze
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
21 cze
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
Zielona Góra
4 lip
h. 09:00

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
4 lip
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
4 lip
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
5 lip
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
5 lip
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
4 lip
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
11 lip
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
12 lip
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
21 sie
h. 09:00

Gdynia: Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą wiedzę na temat procesu połykania oraz jego zaburzeń. Będą doskonalić umiejętności prowadzenia terapii pacjenta z dysfagią.
24 lip
h. 10:00

Akademia Mistrzów Logopedii

Nauczymy Cię żonglować piłkami, a Ty nauczysz innych żonglowania słowami
22 sie
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
23 sie
h. 10:00

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym. Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię. Uczestnicy poznają procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba
22 sie
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
23 sie
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
29 sie
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r”. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”.
29 sie
h. 09:00

Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii

Zapoznanie słuchaczy ze stanem wiedzy w zakresie ankyloglosji i dyslalii ankyloglosyjnej, ze standardem diagnozowania zaburzeń wymowy (pierwotnych i wtórnych), z zasadami diagnozy różnicowej, z chirurgiczno-logopedyczną procedurą terapeutyczną.
29 sie
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoski detalizowane
30 sie
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje spółgłoski i samogłoski
30 sie
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
29 sie
h. 09:00

Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących

Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę na temat obsługi programu MÓWik oraz będzie potrafił zdiagnozować umiejętności językowe osoby niemówiącej.
5 wrz
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r”. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”
5 wrz
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych.
6 wrz
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje spółgłoski i samogłoski.
6 wrz
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
3 paź
h. 09:00

Terapia oddechowa

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą swoją wiedzę w zakresie metod i technik terapii oddechowej. Ich skuteczność zapewnia poprawę jakości funkcjonowania pacjentów oraz zwiększa świadomość oraz kompetencje opiekunów, których zaangażowanie w trakcie terapii jest niezastąpione.
5 wrz
h. 09:00

Trening karmienia logopedycznego od podstaw

- zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami dotyczącymi treningu karmienia logopedycznego oraz zasadami wsparcia pacjenta w tym zakresie, -wdrożenie bezpiecznych pozycji do karmienia i technik wspomagających karmienie.
6 wrz
h. 10:00

Jak stymulować rozwój dzieci z Zespołem Downa.

Nabycie wiedzy na temat zaburzeń mowy u dzieci z Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia zabaw stymulujących rozwój mowy dzieci z ZD, z uwzględnieniem współpracy z rodzicami.
11 paź
h. 10:00

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym. Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię. Uczestnicy poznają procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba
19 wrz
h. 09:00

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną

Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi diagnostycznych dotyczących niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych; Opanowanie przez uczestników podstawowej wiedzy dotyczącej metod terapeutycznych niepłynnie mówiących dzieci, młodzieży i dorosłych (w tym szczególnie jąkających się; Opanowanie przez uczestników odpowiedniej wiedzy praktycznej dotyczącej współdziałania logopedów, psychologów, rodziców, opiekunów, osób wspierających proces terapii w domu rodzinnym, także nau
19 wrz
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
20 wrz
h. 10:00

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym. Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię. Uczestnicy poznają procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba
19 wrz
h. 09:00

Sygmatyzm właściwy, tj. wymowa międzyzębowa, sygmatyzm boczny, itd. – efektywne postępowanie logopedyczne, m. in. wywoływanie głosek dentalizowanych

Przyswojenie wiedzy i umiejętności dotyczących postępowania logopedycznego w przypadku sygmatyzmu międzyzębowego, bocznego, itd. (m.in. metod korygowania zniekształconych głosek).
19 wrz
h. 09:00

Trening karmienia logopedycznego od podstaw

- zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami dotyczącymi treningu karmienia logopedycznego oraz zasadami wsparcia pacjenta w tym zakresie, -wdrożenie bezpiecznych pozycji do karmienia i technik wspomagających karmienie.
19 wrz
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
19 wrz
h. 10:00

Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
20 wrz
h. 09:00

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.

Pytania i odpowiedzi


  • Czy mogę z jednego konta zapisać inne osoby/osobę?

    Nie można zapisywać innych osób z jednego konta, ponieważ jest to niezgodne z obowiązującym prawem.

    Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobiście.

    W przypadku dokonania rezerwacji za kogoś, taka rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.

  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

+48 505 255 435

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

Nasza siedziba

lib-img_6631
lib-img_6797
lib-img_6791
lib-dscn0642
Informacja o najbliższych szkoleniach

Wszystkie osoby, które się zapisały na najbliższe szkolenia stacjonarne zostaną poinformowane o możliwej zmianie trybu szkolenia na on-line lub o zmianie terminu. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informacje - trwają rozmowy z osobami prowadzącymi na ten temat.