Odliczanie do daty zakończenia rezerwacji
Program szkolenia:
1. TEACCH źródłem narzędzia PEP-R.
2. Ogólne założenia dotyczące stosowania PEP-R.
3. Budowa skali rozwoju PEP-R – analiza zadań i procedur realizacji oraz oceniania.
4. Budowa skali zachowania PEP-R – analiza zadań i procedur realizacji oraz oceniania.
6. Obliczanie wyników surowych.
7. Tworzenie profilu rozwojowego.
8. Analiza przypadków
9. Wytyczne do programów terapeutycznych i edukacyjnych na podstawie wyników PEP-R
Punkt 6 i 7 realizowane będą poprzez pracę własną Uczestników szkolenia. Otrzymają drogą mailową arkusze do obliczeń. Prowadzący poda im dane, które następnie Uczestnicy będą samodzielnie zliczać i wykreślać profile - będąc w stałym kontakcie on-line z prowadzącym.
Prowadząca: dr Katarzyna Wieczorek (Patyk) - pedagog specjalny-oligofrenopedagog, wykładowca w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Specjalista usprawniania osób z niepełnosprawnością sprzężoną oraz osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prowadzi terapie z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera w Szkole Podstawowej Specjalnej Nr 26 w Lublinie. Posiada uprawnienia do terapii SI, behawioralnej, metod AAC i wielu innych. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim potrzebami konkretnego dziecka oraz jego otoczenia. Dostosowuje metody pracy do dziecka, tak aby umożliwić mu rozwój na miarę jego możliwości. Od wielu lat przewodniczy zespołowi diagnostycznemu specjalizującemu się w rozpoznawaniu całościowych zaburzeń rozwoju – w tym szczególnie autyzmu i Zespołu Aspergera.
Godziny zajęć: 9:00 - 17:00
Czas trwania: 10 godz. dydaktycznych
Koszt szkolenia: 200.00 zł.
Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do praktycznego zastosowania narzędzia PEP-R w tworzeniu programów terapeutycznych dla dzieci z ASD (zaburzeniami ze spektrum autyzmu)
Grupa docelowa: pedagodzy, psychologowie, terapeuci i inni specjaliści pracujący na co dzień z dziećmi z zaburzeniami rozwoju
W koszty szkolenia wliczone są: materiały edukacyjne oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (wydane na podstawie rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. 2019 poz. 1045).
Szkolenie nie jest nagrywane.
Nie.
Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych we własnym imieniu.
W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.
Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.
Z reguły faktury wystawiamy do 3 dni roboczych po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl
Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl
W przypadku rezygnacji ze szkolenia:
Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl
Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.