22 lut
h. 10:00

Stymulacja traktu ustno - twarzowego

Wzbogacanie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie stymulacji kompleksu ustno- twarzowego w celu uzyskania lub powrotu do prawidłowej i skutecznej funkcjonalności.
22 lut
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
23 lut
h. 11:00

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
22 lut
h. 09:00

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej

Zapoznanie uczestników ze strategiczną metodą usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej z wykorzystaniem wykładu problemowego, ćwiczeń praktycznych i filmu.
22 lut
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
22 lut
h. 13:30

Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 lut
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 lut
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Jego celem jest sukcesywne ćwiczenie zdobywanej wiedzy.
23 lut
h. 09:00

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego.

Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie łączenia rozwoju ruchu, mowy i ciekawości dziecka.
29 lut
h. 09:00

Mińsk Mazowiecki: Warsztat pracy terapeuty AAC

Warsztat przeznaczony dla nauczycieli i terapeutów pracujących z osobami mających problemy w porozumiewaniu się.
23 lut
h. 11:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
26 lut
h. 13:30

Diagnoza i terapia dysleksji, dysgrafii i dysortografii

Czym jest dysleksja? Jak rozpoznać dziecko z grupy ryzyka dysleksji? Jaką pomoc zastosować, aby skutecznie skompensować deficyty rozwojowe odpowiadające za trudności w czytaniu i pisaniu? Jak powinna wyglądać współpraca szkoły, rodziców i terapeutów?
29 lut
h. 09:00

Lektury - fascynująca przygoda

Jak sprawić, żeby uczniowie czytali lektury i coś z nich zapamiętywali ?
7 mar
h. 09:00

Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja

Nabycie wiedzy na temat diagnozy neurologopedycznej niemowlęcia oraz doskonalenie umiejętności oceny odruchowych reakcji oralnych, umiejętności prelingwalnych i poznawczych a także zabawy z maluchem w sposób wspomagający jego rozwój.
7 mar
h. 09:30

Szkolenie programu Attention Autism

W ciągu dwudniowego szkolenia uczestnicy zdobywają umiejętności tworzenia i wprowadzania wszystkich 4 poziomów programu Attention Autism. Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach programu, pracy w zespole i zaoferowania dzieciom nieodpartego zaproszenia do nauki. Program Attention Autism koncentruje się na nauczaniu koncentracji uwagi, komunikacji i interakcji społecznych. Szkolenia są prowadzone z zastosowaniem zasad programu Attention Autism. Trening przedstawia techniki działania, filmy pracy
7 mar
h. 10:00

Diagnoza i terapia dzieci z ORM

Przyswojenie umiejętności w zakresie obserwacji, analizy i oceny opóźnień w rozwoju komunikacji werbalnej u dzieci w młodszym wieku przedszkolnym.
8 mar
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
14 mar
h. 09:00

Bydgoszcz: Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień

Zapoznanie uczestników z możliwościami programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w pracy z dzieckiem z trudnościami w porozumiewaniu się (tworzenie znaków graficznych PCS, tworzenie papierowych tablic komunikacyjnych).
14 mar
h. 09:00

Słowo + Ruch + Muzyka = Logorytmika

„Słowo + ruch + muzyka = logorytmika” to wyjątkowe, praktyczne warsztaty, które nie są jedynie prezentacją pomysłów i piosenek. Podczas spotkania odpowiadam na pytanie „po co” i „dlaczego”, a uczestnicy wychodzący z warsztatów będą wiedzieli jak świadomie i mądrze korzystać z aktywności logorytmicznych.
13 mar
h. 16:00

Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne

Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne to system różnorodnych doświadczeń ruchowych, nastawionych na stymulowanie rozwoju dziecka (szczególnie sfery emocjonalnej i społecznej). Metoda ta jest również stosowana w pracy z młodzieżą i osobami dorosłymi.

„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

+48 505 255 435

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

Nasza siedziba

lib-img_6631
lib-img_6797
lib-img_6791
lib-dscn0642