21 sie
h. 16:15

Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą wiedzę na temat procesu połykania oraz jego zaburzeń. Będą doskonalić umiejętności prowadzenia terapii pacjenta z dysfagią.
22 sie
h. 09:00

Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Nabycie fundamentalnych wiedzy i umiejętności dotyczących roli funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy.
Szkolenie online
28 sie
h. 14:00

Wellbreathing. Dlaczego oddech to podstawa? W terapii logopedycznej i nie tylko.

Popraw komfort swojego życia poprzez poprawę sposobu oddychania
29 sie
h. 09:00

Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii

Zapoznanie słuchaczy ze stanem wiedzy w zakresie ankyloglosji i dyslalii ankyloglosyjnej, ze standardem diagnozowania zaburzeń wymowy (pierwotnych i wtórnych), z zasadami diagnozy różnicowej, z chirurgiczno-logopedyczną procedurą terapeutyczną.
29 sie
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r”. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”.
29 sie
h. 13:30

Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoski detalizowane
30 sie
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje spółgłoski i samogłoski
30 sie
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
5 wrz
h. 09:00

Rotacyzm. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głoski „r”. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje głoskę „r”
5 wrz
h. 13:30

Seplenienie (m.in. boczne i międzyzębowe). ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji głosek dentalizowanych.
4 wrz
h. 13:00

Wellbreathing. Dlaczego oddech to podstawa? W terapii logopedycznej i nie tylko.

Popraw komfort swojego życia poprzez poprawę sposobu oddychania
6 wrz
h. 08:00

Wady wymowy: k, g, p, b, m, w, f, t, d, n, l oraz samogłosek. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy wadliwej realizacji spółgłosek i samogłosek. Uczestnicy nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem, które wadliwie realizuje spółgłoski i samogłoski.
6 wrz
h. 12:15

Mowa bezdźwięczna. ABC początkującego logopedy

Uczestnicy nabędą umiejętność diagnozy mowy bezdźwięcznej oraz nabędą praktyczną umiejętność pracy z dzieckiem z mową bezdźwięczną.
4 wrz
h. 14:00

Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)

Zapoznanie z technikami masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
6 wrz
h. 10:00

Jak stymulować rozwój dzieci z Zespołem Downa.

Nabycie wiedzy na temat zaburzeń mowy u dzieci z Zespołem Downa oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia zabaw stymulujących rozwój mowy dzieci z ZD, z uwzględnieniem współpracy z rodzicami.
5 wrz
h. 09:00

Opóźniony rozwój mowy – praktycznie

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie opóźnionego rozwoju mowy.
Szkolenie online
12 wrz
h. 10:00

Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.

1. Uczestnicy zapoznają się z aktualnymi informacjami na temat pracy logopedy w placówkach oświatowych publicznych i niepublicznych, szpitalach, poradniach na podstawie kontraktu z NFZ, działalności nierejestrowane lub własnej firmie. 2. Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę, ile trwa wywiad z rodziną pacjenta, jak interpretować dokumentacje medyczną lub psychologiczno-pedagogiczną. 3. Uczestnicy zapoznają się z przykładowym programem terapii, konspektem zajęć; dowiedzą się tak
13 wrz
h. 10:00

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym. Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię. Uczestnicy poznają procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba
11 wrz
h. 00:00

Akademia Młodego Logopedy

BEZPŁATNY PROJEKT SZKOLEŃ DLA MŁODYCH LOGOPEDÓW! Zdobądź 10 Certyfikatów!!! Akademia polecana logopedom do 5 lat stażu. Lokalizacja: Lublin
18 wrz
h. 08:00

Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF

W trakcie szkolenia jego uczestnicy poszerzą swoją wiedzę w zakresie metod diagnozy porażenia nerwu twarzowego oraz nabędą umiejętność prowadzenia kompleksowej rehabilitacji w różnych podejściach terapeutycznych stosowanych z powodzeniem w krajach niemieckojęzycznych: Szwajcarii, Austrii i Niemczech ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji PNF. Szkolenie przygotowuje do pracy diagnostycznej i terapeutycznej z pacjentami z porażeniem nerwu twarzowego oraz współpracy terapeutycznej z rodzinami chorych.
Szkolenie online

„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

IEL: +48 505 255 435

ODN: +48 575 905 286

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

odn@instytutlogopedyczny.pl