Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.

AAC: Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Gorąco Polecam! Niesamowity kurs i prowadząca'
  • 'Robicie to dobrze :)'
  • 'Przekazana wiedza poprzez podawanie przykładów z życia i praktycznych rozwiązań, długo zostanie w pamięci. Super prowadząca.'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Afazja - dorośli. Terapia pacjentów, analiza wybranych zespołów neurologicznych, analiza przypadków, warsztaty neurologopedyczne - mgr Marlena Puchowska

  • 'Dobry kontakt, dokładne informacje od organizatorów'
  • 'Osoba prowadząca bardzo kontaktowa i przyjazna, bardzo dużo wskazówek praktycznych'
  • 'Konkretnie, na temat, bardzo przystępnie'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Afazja - dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia - mgr Elżbieta Drewniak-Wołosz, mgr Anna Paluch

  • 'Szkolenie konkretnie skonstruowane, dużo wiedzy teoretycznej, a przede wszystkim praktycznej, rzadko spotykane w literaturze przedmioty'
  • 'Bardzo przyjazny kontakt, rzeczowe, konkretne przykłady'
  • 'Bardzo duża wartość merytoryczna szkolenia. Zarówno teoria, diagnoza różnicowa i metody pracy. Teoria poparta dużą ilością przykładów. Szkolenie wzbogacone o nagrania filmowe, nagrania terapii'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

APD - diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń CUN -
mgr Aleksandra Kaczyńska, mgr Aleksandra Stojak

  • 'Sprawny kontakt, profesjonalnie i miło'
  • 'Osoby prowadzące są praktykami, to duży plus; dużo konkretów'
  • 'Bardzo dobre przekazywanie wiedzy, zostały spełnione moje wszystkie oczekiwania; obszerny skrypt'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Organizacja na wysokim poziomie. Podobało mi się to, że byłam informowana zarówno telefonicznie, jak i e-mailowo.'
  • 'Bardzo dużo dowiedziałam się na szkoleniu. Zdobyłam wiedzę, której nie przedstawiono nam na studiach logopedycznych. '
  • 'Solidnie przygotowane wystąpienie z dużą ilością informacji praktycznych, świetny kontakt z uczestnikami, chętnie wezmę udział w następnych warsztatach prowadzonych przez tą Panią.'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Autyzm. Co nauczyciel przedszkola wiedzieć powinien? - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Fachowy i rzetelny sposób przekazania wiedzy'
  • 'Prowadząca bardzo kompetentna i komunikatywna'
  • 'Wiadomości poparte przykładami. Konkretnie, komunikatywnie i rzeczowo'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Behawioralnie emocjonalne zaburzenia dzieci i młodzieży w praktyce nauczyciela - wychowawcy (wybrane problemy) - mgr Joanna Nienałtowska-Padło

  •  'Wiedza, przekaz temperament Prowadzącej, moduły, które mnie interesowały. Wykorzystanie prezentacji filmów'
  • 'Atmosfera, sposób przekazu - język, dowcip, przydaracznie i omawianie konkretnych sytuacji'
  • 'Wszechstronna wiedza + dużo PRAKTYKI'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,7 (93% odpowiedzi - 5)

 

Diagnostka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt - nowe podejście 

- dr Mira Rządzka

  • 'Dobra atmosfera; informacje mailowe'
  • 'Olbrzymia wiedza i charyzma, duża dawka przydatnych informacji; profesjonalizm'
  • 'Maksymalne wykorzystanie czasu'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (82% odpowiedzi - 5)

 

Diagnoza i terapia dzieci z ORM - mgr Małgorzata Łukaszewska-Choruży

  • 'Dobre przygotowanie merytoryczne, duża wiedza, swoje doświadczenie'
  • 'Konkretne informacje o szczegółach, miejscu, czasie itp.'
  • 'Wiedza praktyczna poparta doświadczeniami, dobre rady dla początkujących'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii - dr hab. Barbara Ostapiuk

  • 'Dobry kontakt z organizatorami szkolenia'
  • 'Bardzo duża wartość merytoryczna szkolenia. Jasne, konkretne, przydatne informacje w pracy logopedycznej'
  • 'Bardzo dobry kontakt z prowadzącą. Wyjaśnianie wszelkich wątpliwości. Teoria poparta praktyką'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3-4 roku życia z dyslalią obwodową - dr hab. Danuta Pluta Wojciechowska, prof. UŚ

  • 'Osoba prowadząca: profesjonalista, przekazywanie przeystępnie wiedzy; przesympatyczna osoba prowadząca'
  • 'Organizacja szkolenia: profesjonalizm! Tendencja wzrostowa bardzo dobrze!'
  • 'Ciekawy sposób przekazywania wiedzy, bardzo dobry kontakt z uczestniczkami'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Guguhopla, zabawy logopedyczne dla malucha. Stymulacja wokalizacji i rozumienia małego dziecka  - dr Marzena Machoś

  • 'Ciekawe, dużo praktycznych wskazówek'
  • 'Super kontakt, mało teoretycznego gadania, wszystko z odniesieniem do życia'
  • 'Świetnie zorganizowane, powiadomienia sms i e-mail'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (99% odpowiedzi - 5)

 

KOLD - Karta Oceny Logopedycznej Dziecka - dr Joanna Gruba, mgr Martyna Polczyk

  • 'Praktyka!'
  • 'Duża kompetencja, umiejętność przykucia uwagi'
  • 'Szczere opowiadanie o trudach'

Ogólna ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (89% odpowiedzi - 5)

 

Jąkanie wczesnodziecięce - prof. Zbigniew Tarkowski

  • 'Perfekcyjna znajomość zagadnienia'
  • 'Bardzo ciekawe szkolenie'
  • 'Prowadzący w sposób ciekawy przekazał informacje istotne dotyczące jąkania i pracy z osobami jąkającymi się'

Ogólna ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (97% odpowiedzi - 5)

 

Jesienne inspiracje logopedyczne. Propozycje autorskich scenariuszy zajęć terapeutycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - mgr Monika Wrzos

  • 'Pomysły, pomoce, inwencja... wszystko!'
  • 'Szkolenie bardzo praktyczne, przyda się w codziennej pracy'
  • 'Osoba prowadząca bardzo kontaktowa, z mnóstwem pomysłów, które przydadzą się w pracy. Profesjonalistka!!!'

Ogólna ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej - dr Marta Wysocka

  • 'Bardzo dobry kontakt przed szkoleniem; konkretne infomacje; sprawna rejestracja'
  • 'Wiedza przekazywana w bardzo przystępny sposób; Duża ilość informacji'
  • 'Konkretna osoba; Ogromna wiedza; Super profesjonalistka'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (88% odpowiedzi - 5) 

 

Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne - mgr Aleksandra Kaczyńska

  • 'Duża wartość merytoryczna, praktyczne informacje, prezentowanie pomocy'
  • 'Zaprezentowanie masażu na każdym uczestniku'
  • 'Dobry kontakt, fajna forma przekazu indormacji, duży plus za część praktyczną'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5) 

 

Masaż Shantali - Special Care, kurs instruktorski - mgr Ilona Brzozowska-Misiewicz

  • 'Organizacja szkolenia w pełni profesjonalna'
  • 'Świetne przygotowanie merytoryczne, ogromna wiedza'
  • 'Wspaniały, bezpośredni kontakt Prowadzącej z uczestnikami'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5) 

 

Metoda Dobrego Startu - prof. zw. dr hab. Marta Bogdanowicz

  • 'Bardzo dobry kontakt z uczestnikami, szkolenie bogate w wtreści merytoryczne, jak i wskazówki praktyczne'
  • 'Cenna, przystępnie przekazana wiedza teoretyczna i uwagi praktyczne'
  • 'Bardzo dobra organizacja, kontakt, przepływ informacji'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,6 (93% odpowiedzi - 5) 

 

Metoda krakowska: terapia neurobiologiczna dzieci z zaburzeniami rozwoju - dr Justyna Leszka

  • 'Dużo informacji, konkretnych, uporządkowanych, potrzebnych'
  • 'Osoba prowadząca świetnie przygotowana - ciekawie poprowadzone szkolenie'
  • 'Informacje przekazane w sposób rzeczowy, poparty przykładami'  

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu - dr Joanna Guzik-Iwińska

  • 'Miła atmosfera, super organizacja, bardzo dobry kontakt z organizatorem'
  • 'Osoba prowadząca: komunikatywna, dobrze przekazuje wiedzę, kompetentna, wyczerpujące odpowiedzi na pytania'
  • 'Bardzo wysoki poziom merytoryczny, dobre materiały szkoleniowe'

Ogólna ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (96% odpowiedzi - 5)

 

Mutyzm wybiórczy - mgr Michał Nochowicz

  • 'Jasny, czytelny przekaz. Teoria poparta przykładami (praktyka)
  • 'Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami'
  • 'Dokładna wyczerpująca informacja o szkoleniu'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (88% odpowiedzi - 5)

 

Mutyzm wybiórczy - skuteczne metody terapii. - mgr Maria Bystrzanowska

  • 'Dużo informacjiprzygotowanych również w wersji tekstowej dla słuchacza'
  • 'Ciekawy przekaz, wzbogacony przykładami z praktyki'
  • 'Całość szkolenia bardzo mi się podobała'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Nadmierne ślinienie się - techniki teapeutyczne - mgr Marta Baj-Lieder

  • 'Bosko :)'
  • 'Duża wiedza, kompetencje, gotowość odpowiadania na pytanie'
  • 'Konkretne, przydatne informacje'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (89% odpowiedzi - 5)

 

Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci - mgr Marta Baj-Lieder

  • 'Osoba prowadząca sympatyczna, bezposrędnia, umiejętnie przekazująca wiadomości'
  • 'Najlepsze materiały jakie widziałam :)'
  • 'Pełna satysfakcja'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (90% odpowiedzi - 5)

 

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych - dr Marzena Machoś

  • 'Sprawna organizacja i stały kontakt z organizatorami'
  • 'Prowadząca zaangażowana w prowadzone warsztaty i sprawnie przekazująca swoją wiedzę'
  • 'Dużo przydatnych i praktycznych informacji'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Nowoczesny warsztat logopedyczny - mgr Piotr Jaworski

  • 'Sprawna organizacja szkolenia, szybki kontakt mailowy'
  • 'Prowadzący kompetentny, ogromna wiedza'
  • 'Bardzo dużo informacji informacji mających konkretne zastosowanie'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (86% odpowiedzi - 5)

 

Odkryj moc swojego głosu! warsztaty + indywidualna konsultacja - mgr Sylwia Zasada

  • 'Miła, luźna atmosfera, dużo praktycznych ćwiczeń, indywidualne podejście'
  • 'Wszystko super!!!'
  • 'Osoba prowadząca: bardzo miła, otwarta osoba'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (97% odpowiedzi - 5)

 

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne - mgr Agata Gładowicz-Bojarska

  • 'Organizacja na wysokim poziomie. Bardzo dobry kontakt z organizatorem'
  • 'Szkolenie bardzo przydatne w pracy. Wysoki poziom merytoryczny'
  • 'Osoba prowadząca komunikatywna, w sposób jasny przekazuje wiedzę. Bardzo kreatywna'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Ortodoncja dla logopedów. Praktyczne umiejętności oceny warunków zgryzowych - dr Monika Łuszczuk

  • 'Informacje zaspokoiły moje potrzeby związene z ortodoncją, wiedza przekazywana w sposób zrozumiały'
  • 'Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, bardzo dobra relacja z uczestnikami'
  • 'Pełna informacja dotycząca szkolenia'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (97% odpowiedzi - 5)

 

Podstawy terapii pozycji oralnej OPT - mgr Piotr Jaworski

  • 'Super przygotowane, ciekawe szkolenie'
  • 'Prowadzący w bardzo przystępny i rzetalny sposób przekazuje wiedzę'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Podstawy karmienia terapeutycznego - mgr Piotr Jaworski

  • 'Super przygotowane, ciekawe szkolenie; dobry kontakt mailowy'
  • 'Prowadzący w bardzo przystępny i rzetalny sposób przekazuje wiedzę'
  • 'Dobry kontakt z uczestnikami'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (90% odpowiedzi - 5)

 

Regulatory funkcji MFS - nowe trendy w leczeniu zaburzeń funkcji mowy i zgryzu - lek. stom. Monika Ośko

  • 'Wyczerpujące informacje orgnizacyjne; Bardzo miła obsługa szkolenia'
  • 'Wiedza podawana w sposób konkretny i uporządkowany; Prowadząca bardzo komunikatywna'
  • 'Wysokie kompetetncje'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Rotacyzm - mgr Sylwia Zasada

  • 'Kolejny raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez IEL i organizacja jest świetna. Podoba mi się to informowanie wraz z dojazdem na miejsca szkolenia'
  • 'Ciekawa i przydatna tematyka, otwarta osoba, praktyczna wiedza oraz umiejętność jej przekazania'
  • 'Informacje przekazywane w sposób bardzo jasny, możliwość odniesienia zdobytej wiezy do oceny wad zgryzu na 'modelach' :)'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: (100% odpowiedzi - 5)

 

Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne - mgr Alicja Wilkołazka

  • 'Bardzo przydatna wiedza i doświadczenie w pracy pedagoga, psychologa, terapeuty'
  • 'Prowadząca przygotowana pod każdym względem. Bardzo komunikatywna, chętna do dyskusji, rozwiązywania problemów'
  • 'Szkolenie świetnie przygotowuje do pracy tą metodą'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Seplenienie - mgr Sylwia Zasada

  • 'Jasne, klarowne informacje na czas; dobry kontakt z organizatorem; dobra lokalizacja'
  • 'Duzo przykładów z własnego doświadczenia; Wysoki poziom; Kompetencja, wiedza, kreatywność'
  • 'Bardzo dobry przekaz; Przemiła, kontaktowa prowadząca; Miła atmosfera'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (92% odpowiedzi - 5)

 

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska

  • 'Bardzo otwarta, niezwykle doświadczona i kompetentna osoba - więcej praktycznych szkoleń z Panią profesor!'
  • 'Rzetelna wiedza, zajęcia praktyczne, możliwość dyskusji'
  • 'Szczegółowe informacje o szkoleniu (miejsce, czas, dojazd)'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania - dr Justyna Leszka

  • 'Wszystkie informacje przed czasem, ok'
  • 'Bardzo dobry kontakt z prowadzącą'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,7 (95% odpowiedzi - 5)

 

Terapia behawioralna. Stosowana Analiza Zachowania w teorii i praktyce - mgr Beata Ignaczewska

  • 'Łatwy kontakt z organizatorem, informacje przypominające o szkoleniu'
  • 'Duże zaangażowanie prowadzącej; duża wiedza, przekazana w ciekawy sposób'
  • 'Bardzo pożyteczne szkolenie; szolenie na wysokim poziomie'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (79% odpowiedzi - 5)

 

Terapia integracji sensorycznej i usprawnianie zmysłów dziecka z zaburzeniami mowy - mgr Wojciech Kozłowski

  • 'Dobry kontakt mailowy przed szkoleniem'
  • 'Nowe informacje w praktycznej formie; duży zakres materiału'
  • 'Prowadzący bardzo energetyczny; osoba bardzo kontaktowa'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,5 (60% odpowiedzi - 5)

 

Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym - dr Katarzyna Węsierska

  • 'Ciągły kontakt z organizatorem (telefon, e-mail)'
  • 'Rewelacyjna osobowość i sposób przekazywania wiedzy'
  • 'Szkolenie przeprowadzone perfekcyjnie, ogromne źródło informacji'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - dr n. hum. Anna Regner 

  • 'Świetne przygotowanie prowadzącego i konkretna wiedza praktyczna'
  • 'Jestem w pełni usatysfacjonowana!'
  • 'Dobry przepływ informacji, rzetelna organizacja'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Uszkodzenia narządu słuchu - programowanie terapii pedagogicznej - mgr Agnieszka Dziedzic

  • 'Miły kontakt mailowy'
  • 'Duża, praktyczna wiedza prowadzącej; duża charyzma'
  • 'Zangażowane podejście'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie - mgr Sylwia Zasada

  • 'Wiele ciekawych propozycji i rad, prosty sposób usystematyzowania wiedzy'
  • 'Dobry kontakt z uczestnikami szkolenia, przydatne informacje, dużo praktyki'
  • 'Wszystko było jasne, informacje o szkoleniu przekazane dokładnie'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: (100% odpowiedzi - 5)

 

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych  zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną - dr Mieczysław Chęciek, mgr Edwin Bażański 

  • 'Dużo materiałów, zaangażowanie prowadzących, 'oddanie' prezentowanym treściom'
  • 'Super atmosfera, dużo wiedzy przekazanej'
  • 'Bardzo dużo praktycznych informacji, otrzymane pomoce'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (77% odpowiedzi - 5)

 

Warsztat II stopnia (praktyczny): Terapia jąkania i innych  zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną - dr Mieczysław Chęciek, mgr Edwin Bażański 

  • 'Pełna informacja organizacyjna przed szkoleniem, dbanie o uczestnika, dobra lokalizacja szkolenia'
  • 'Bardzo dobre przekazanie wiedzy, dobry kontakt z uczestnikami, otwartość na potrzeby uczestników'
  • 'Dużo materiałów praktycznych, filmów video, możliwość rozmowy z pacjentem po terapii'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Wczesna diagnoza i stymulacja

  • 'Obszernie wyczerpany temat'
  • 'Dużo informacji przydatnych w pracy, osoba prowadząca bardzo kontaktowa i kompetentna'
  • 'Przejrzysty sposób przekazywania wiedzy, dobry kontakt z uczestnikami'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100 % odpowiedzi - 5)

 

Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym - mgr Aneta Giczewska, mgr Renata Ulman-Bogusławska

  • 'Łatwy i przyjemny kontakt z organizatorem; przejrzyste inormacje o szkoleniu'
  • 'Interesujące i bogate treści; Dużo informacji praktycznych'
  • 'Sympatyczne, otwarte, kompetentne osoby prowadzące; dobry kontakt z uczestnikami;'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (93 % odpowiedzi - 5)

 

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem - mgr Magdalena Tarnawska, mgr Katarzyna Orzeł

  • 'Stały kontakt z organizatorem'
  • 'Szkolenie zostało zrealizowane rzetelnie i zgodnie z oczekiwaniami'
  • 'Osoby prowadzące posiadały ogromną wiedzą na temat prowadzenia WWR w autyźmie i potrafiły doskonale ją przekazać'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy - wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż. - mgr Małgorzata Łukaszewska-Choruży

  • 'Konkretne wiadomości, przekazywane w przejrzysty sposób'
  • 'Ciekawie przekazana wiedza; cenne wskazówki praktyczne'
  • 'Prowadząca bardzo otwarta i sympatyczna; super kontakt z uczestnikami'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny  - mgr Aleksandra Skubel

  • 'Pełna, szybka informacja, bardzo dobry kontakt mailowy'
  • 'Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, praktyczne podejście do tematu, duza ilość informacji przydatnych w pracy zawodowej'
  • 'Prowadząca potrafi w doskonały sposób przekazac wiedzę, dobry kontakt z uczestnikami, duża kompetencja'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: (100% odpowiedzi - 5)

 

Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej - mgr Agnieszka Dziedzic

  • 'Ze strony organizatorów wszystko dopięte na ostatni guzik'
  • 'Bardzo wysoka wartość merytoryczna'
  • 'Świetny kontakt prowadzącej z uczestnikami, dużo praktycznej wiedzy'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (89% odpowiedzi - 5)

 

Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym - mgr Marta Baj-Lieder

  • 'Doskonały specjalista obogatym doświadczeniu, bezpośredni, sympatyczny, podający wiedzę w przystępny sposób'
  • 'Dobra informacja i organizacja'
  • 'Wysokiej klasy wiedza specjalistyczna osoby prowadzącej'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych - dr Mira Rządzka

  • 'Bardzo sprawny kontakt z organizatorem, wszystkie potrzebne przed szkoleniem informacje w mailu'
  • 'Ogromna wiedza, doświadczenie, umiejętność przekazywania, charyzma osoby prowadzącej'
  • 'Brak mi słów żeby wyrazić zachwyt wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem prowadzącej. Oby więcej takich szkoleniowców'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Zespół Aspergera - praca terapeutyczna z dziećmi i młodzieżą - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Bardzo sprawny i dobry kontakt; wyczerpujące informacje'
  • 'Jasny i czytelny przekaz; ogrom wiedzy; rewelacja; dużo przydatnych przykładów z życia'
  • 'Dużo praktycznych pomysłów do wykorzystania; podane informacje są przydatne i poszerzające wiedzę; podejmowanie dyskusji na tematy proponowane przez uczestników'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: (100% odpowiedzi - 5)



Harmonogram szkoleń Załóż konto }