Logopeda Lublin | Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.
« Powrót

Temat szkolenia Białystok: Terapia behawioralna. Stosowana Analiza Zachowania w teorii i w praktyce.

Prowadzący:
mgr Beata Ignaczewska
Informacje o prowadzącym:
Certyfikowany superwizor Stosowanej Analizy Zachowania. Pracuje w Specjalnym Ośrodku Rewalidacyjno - Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku prowadzonym przez p. M. Rybicką. Jest również dyrektorem Centrum Terapii Behawioralnej.
Termin:
2017-10-20
do 2017-11-19
Godziny zajęć:
I zjazd: 20 - 22 października 2017 r. II zjazd: 17-19 listopada 2017 r. piątek 15:00-19:00 sobota 09:00-16:00 niedziela 09:00-15:00
Miejsce:
Białystok
Cena:
850 zł
Nabór:
zakończony
Grupa docelowa:
- rady pedagogiczne szkół masowych oraz integracyjnych; - nauczyciele, terapeuci, nauczyciele wspomagający, pedagodzy specjalni, psycholodzy oraz rodzice zainteresowani efektywnymi metodami edukacji i terapii osób z autyzmem; - osoby ubiegające się o tytuł zawodowego terapeuty behawioralnego;

Liczba miejsc: 15-20

Miejsce szkolenia: Hotel 3 Trio Białystok, ul. Hurtowa 3 

 

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz otrzymaniu od organizatora potwierdzenia zakwalifikowania na szkolenie należy uiścić zaliczkę w wysokości 150 zł w przeciągu 3 dni roboczych na konto:

33 1140 2004 0000 3602 7578 2600

Pozostałą kwotę należy wpłacić po uzgodnieniu e-mailowym.

 

Osoby, które otrzymają dofinansowanie z zakładu pracy, mogą uiścić opłatę po szkoleniu na podstawie wystawionej przez Instytut faktury. Prosimy o podanie tej informacji przy zgłaszaniu swojego uczestnictwa w szkoleniu.

I blok szkolenia

• Historia myśli behawioralnej i rozwój SAZ w Polsce
• Cele Stosowanej Analizy Zachowania
• Autyzm w terapii behawioralnej
• Zasady etyczne w pracy z osobami ze spektrum autyzmu.
• Metody i narzędzia do redukcji zachowań niepożądanych.
• Analiza funkcjonalna zachowań niepożądanych.
• Charakterystyka zachowań niepożądanych:
• Motywowanie : budowanie gospodarki żetonowej oraz kontakty behawioralne
• Praca nad zachowaniami trudnymi: działania proaktywne i reaktywne
• Opracowanie programów do redukcji zachowań niepożądanych na wybranych przypadkach

 

II blok szkolenia

• Podstawowe techniki uczenia: plany aktywności i łańcuchy zachowań.
• Uczenie izolowanych prób i uczenie incydentalne
• Wprowadzenie do terapii dziecka z autyzmem: wczesna interwencja.
• Metody i narzędzia do pracy nad budowaniem programów edukacyjnych
• Podpowiedzi i ich wycofywanie
• Kontrola bodźcowa
• Zasady pisania programów edukacyjnych.
• Nauka zachowań werbalnych u dzieci z autyzmem: skrypty
• Nauka kształtowania zachowań społecznych u dziecka z autyzmem i z zespołem Aspergera

Zapytaj logopedę Napisz do nas... Wyślij
Harmonogram szkoleń Załóż konto }