Logopeda Lublin | Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.
« Powrót

Temat szkolenia Kraków: Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Prowadzący:
mgr Bogna Stępień Błachowiak, mgr Aleksandra Skubel
Informacje o prowadzącym:
mgr Bogna Stępień Błachowiak - trener metody INPP program szkolny, fizjoterapeuta mgr Aleksandra Skubel - trener metody INPP program szkolny, fizjoterapeuta
Termin:
2017-10-28
do 2017-10-29
Godziny zajęć:
sobota 10.00 - 17.30 i niedziela 8.30 - 12.00 (15h dydaktycznych)
Miejsce:
Kraków
Cena:
530 zł
Nabór:
zakończony
Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
Grupa docelowa:
Pedagodzy przedszkolni, szkolni, nauczyciele WF, psycholodzy, logopedzi, terapeuci Integracji Sensorycznej, fizjoterapeuci

Uczestnicy otrzymają bezpłatnie książkę autorstwa Sally Goddard 'Jak ocenić dojrzałość dziecka do nauki', wydanie drugie oraz zaświadczenie sygnowane przez INPP Polska uprawniające do prowadzenia zajęć grupowych wg programu INPP.

 

Liczba miejsc: 15 - 20

Miejsce szkolenia: Kraków, ul. Prądnicka 10, Niepubliczne Przedszkole 'Przystanek Przedszkolak' (mapka)

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz otrzymaniu od organizatora potwierdzenia zakwalifikowania na szkolenie należy wpłacić 150 zł zaliczki w przeciągu 3 dni roboczych na konto:
33 1140 2004 0000 3602 7578 2600 pozostałą kwotę należy wpłacić po ustaleniu e-mailowym.

 

Osoby, które otrzymają dofinansowanie z zakładu pracy, mogą uiścić opłatę po szkoleniu na podstawie wystawionej przez Instytut faktury. Prosimy o podanie tej informacji przy zgłaszaniu swojego uczestnictwa w szkoleniu.

Plan szkolenia:

1. Objawy i symptomy odruchów pierwotnych i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka (w tym omówienie funkcjonowania układu przedsionkowego).

2. Kryteria diagnostyczne.
3. Diagnozowanie dzieci – grupa młodsza 4-7 lat – ćwiczenia praktyczne, filmy.
4. Diagnozowanie dzieci – grupa starsza od 7 roku życia – ćwiczenia praktyczne, filmy.
5. Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Programu Ćwiczeń Integrujących dla Szkół i Przedszkoli.
6. Przegląd badań nad wpływem nieprawidłowych odruchów pierwotnych i posturalnych na trudności szkolne.
7. Wpływ programu stymulacji oraz wygaszania odruchów na wyniki szkolne.
Zapytaj logopedę Napisz do nas... Wyślij
Harmonogram szkoleń Załóż konto }