Odliczanie do daty zakończenia rezerwacji
1. Rozwój funkcji słuchowych. Deprywacja słuchowa.
2. Niedosłuch – aspekt medyczny, logopedyczny i pedagogiczny.
3. Uszkodzenia jednostronne i ich konsekwencje w rozwoju językowym.
4. Typologie uszkodzeń narządu słuchu: aspekt medyczny i logopedyczny.
5. Uszkodzenia narządu słuchu
6. Wywiad surdologopedyczny.
7. Funkcjonalna diagnoza surdologopedyczna.
8. Rozwój mowy i zaburzenia mowy u dzieci z uszkodzeniami narządu słuchu.
9. Wychowanie słuchowe czy wychowanie słuchowo-językowe? Trening słuchowy.
10. Metody i strategie w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu.
11. Komunikacja alternatywna i wspomagająca.
12. Naturalne języki migowe a system językowo-migowy.
13. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej. Założenia teoretyczne metody.
14. Karta Oceny Zachowań Komunikacyjnych (KOZK) i Karta Samooceny Umiejętności Komunikacyjnych (KSUK).
15. CAPD – charakterystyka zaburzenia, diagnostyka i przedstawienie wybranych metod terapii.
16. Przedstawienie wybranych pomocy logopedycznych i materiałów dydaktycznych.
17. Dyskusja.