• 1. Czy mogę z jednego konta zapisać inne osoby/osobę?

    Nie można zapisywać innych osób z jednego konta, ponieważ jest to niezgodne z obowiązującym prawem.

    Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobiście.

    W przypadku dokonania rezerwacji za kogoś, taka rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.


  • 2. Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.


  • 3. Zapłaciłem/am zaliczkę, ale status mojego zapisu na szkolenie nie uległ zmianie. Dlaczego?

    Wszystkie wpłaty są weryfikowane przez nas ręcznie, średnio raz w tygodniu - stąd możliwe opóźnienia. Po zarejestrowaniu wpłaty Uczestnik otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem otrzymania wpłaty zaliczki.


  • 4. Dlaczego wymagane są szczegółowe dane osobowe?

    Dane osobowe, tj. data i miejsce urodzenia oraz nr PESEL są wymagane do umieszczenia ich na zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dn. 18 sierpnia 2017 r., które nas do tego prawnie obliguje.

    Dane kontaktowe, tj. adres zamieszkania jest konieczny do wystawienia faktury za udział w szkoleniu. Każdy uczestnik otrzymuje fakturę - stanowi ona potwierdzenie otrzymania przez nas opłaty za szkolenie.

    Nie martw się - Twoje dane są bezpiecznie szyfrowane i przechowywane. Instytut Edukacji Logopedycznej posiada certyfikat zaświadczający o wprowadzeniu i stosowaniu środków technicznych, organizacyjnych oraz jakościowych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia o ochronie danych osobowych (tzw. RODO). Kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.


  • 5. Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy podać podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie wpisując je w polu "dodatkowe uwagi" lub wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl

    UWAGA: W związku z wprowadzeniem nowych przepisów od 1 stycznia 2020 r. obowiązuje wprowadzenie nr NIP w tytule przelewu. Brak nr NIP skutkuje nie możnością wystawienia faktury na firmę!

    Wyjątki:

    - faktura imienna,

    - wpłata dokonywana jest z konta firmy.


  • 6. Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy 1 dnia roboczego po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl


  • 7. Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl


  • 8. Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    Rezygnację ze szkolenia można zgłosić na dwa sposoby:

    a) po zalogowaniu się na konto i przejściu do zakładki moje szkolenia należy przycisnąć przycisk "anuluj" - wówczas anulacja zostanie automatycznie do nas przekazana,

    b) taką informację można przesłać pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl


  • 9. Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

  • 10. Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl


  • 11. Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



  • 13. Czy mogę wziąć udział w szkoleniu logopedycznym nie będąc logopedą?

    Oczywiście. Treści szkolenia są głównie formułowane i dostosowane pod grupę docelową odbiorców, jednakże nie ma przeciwwskazań, ale udział wzięła osoba spoza tej grupy zawodowej. W naszych szkoleniach może wziąć udział każda osoba zainteresowana danym tematem.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

+48 505 255 435

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl

Nasza siedziba

lib-img_6631
lib-img_6797
lib-img_6791
lib-dscn0642