Logopeda Lublin | Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.

AAC: Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Gorąco Polecam! Niesamowity kurs i prowadząca'
  • 'Robicie to dobrze :)'
  • 'Przekazana wiedza poprzez podawanie przykładów z życia i praktycznych rozwiązań, długo zostanie w pamięci. Super prowadząca.'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Afazja - dorośli. Terapia pacjentów, analiza wybranych zespołów neurologicznych, analiza przypadków, warsztaty neurologopedyczne

  • 'Komunikatywność prowadzącej, przygotowane materiały i skrypty, miejsce spotkanie'
  • 'Zagadnienia, komunikatywość prowadzącej'
  • 'Za krótko! :)'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (96% odpowiedzi - 5)

 

Afazja - dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia - mgr Elżbieta Drewniak-Wołosz, mgr Anna Paluch

  • 'Szkolenie konkretnie skonstruowane, dużo wiedzy teoretycznej, a przede wszystkim praktycznej, rzadko spotykane w literaturze przedmioty'
  • 'Bardzo przyjazny kontakt, rzeczowe, konkretne przykłady'
  • 'Bardzo duża wartość merytoryczna szkolenia. Zarówno teoria, diagnoza różncowa i metody pracy. Teoria poparta dużą ilościa przykładów. Szkolenie wzbogacone o nagrania filmowe, nagrania terapii'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Organizacja na wysokim poziomie. Podobało mi się to, że byłam informowana zarówno telefonicznie, jak i e-mailowo.'
  • 'Bardzo dużo dowiedziałam się na szkoleniu. Zdobyłam wiedzę, której nie przedstawiono nam na studiach logopedycznych. '
  • 'Solidnie przygotowane wystąpienie z dużą ilością informacji praktycznych, świetny kontakt z uczestnikami, chętnie wezmę udział w następnych warsztatach prowadzonych przez tą Panią.'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Autyzm. Co nauczyciel przedszkola wiedzieć powinien? - mgr Magdalena Tarnawska

  • 'Fachowy i rzetelny sposób przekazania wiedzy'
  • 'Prowadząca bardzo kompetentna i komunikatywna'
  • 'Wiadomości poparte przykładami. Konkretnie, komunikatywnie i rzeczowo'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5,0 (100% odpowiedzi - 5)

 

Behawioralnie emocjonalne zaburzenia dzieci i młodzieży w praktyce nauczyciela - wychowawcy (wybrane problemy) - mgr Joanna Nienałtowska-Padło

  •  'Wiedza, przekaz temperament Prowadzącej, moduły, które mnie interesowały. Wykorzystanie prezentacji filmów'
  • 'Atmosfera, sposób przekazu - język, dowcip, przydaracznie i omawianie konkretnych sytuacji'
  • 'Wszechstronna wiedza + dużo PRAKTYKI'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,7 (93% odpowiedzi - 5)

 

Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń CUN – diagnoza i terapia - mgr Aleksandra Kaczyńska, mgr Aleksandra Stojak

  • 'Wspaniały kontakt, profesjonalnie i miło'
  • 'Osoby prowadzące są praktykami, to duży plus'
  • 'Bardzo dobre przekazywanie wiedzy, zostały spełnione moje wszystkie oczekiwania'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Guguhopla, zabawy logopedyczne dla malucha. Stymulacja wokalizacji i rozumienia małego dziecka  - dr Marzena Machoś-Nikodem

  • 'Ciekawe, dużo praktycznych wskazówek'
  • 'Super kontakt, mało teoretycznego gadania, wszystko z odniesieniem do życia'
  • 'Świetnie zorganizowane, powiadomienia sms i e-mail'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (99% odpowiedzi - 5)

 

Jąkanie wczesnodziecięce - profesor Zbigniew Tarkowski

  • 'Perfekcyjna znajomość zagadnienia'
  • 'Bardzo ciekawe szkolenie'
  • 'Prowadzący w sposób ciekawy przekazał informacje isottne dotyczące jąkania i pracy z osobami jąkającymi się'

Ogólna ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (97% odpowiedzi - 5)

 

Metoda Dobrego Startu - prof. zw. dr hab. Marta Bogdanowicz

  • 'Bardzo dobry kontakt z uczestnikami, szkolenie bogate w wtreści merytoryczne, jak i wskazówki praktyczne'
  • 'Cenna, przystępnie przekazana wiedza teoretyczna i uwagi praktyczne'
  • 'Bardzo dobra organizacja, kontakt, przepływ informacji'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,5 (57% odpowiedzi - 5) 

 

Metoda krakowska: terapia neurobiologiczna dzieci z zaburzeniami rozwoju - dr Justyna Leszka

  • 'Dużo informacji, konkretnych, uporządkowanych, potrzebnych'
  • 'Osoba prowadząca świetnie przygotowana - ciekawie poprowadzone szkolenie'
  • 'Informacje przekazane w sposób rzeczowy, poparty przykładami'  

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (98% odpowiedzi - 5)

 

Metoda verbo-tonalna - warsztaty; mgr Agnieszka Dziedzic

  • 'Wskazówki praktyczne, otwartość'
  • 'W sposób praktyczny została przekazana istota metody, praktyczne zastosowanie metody w pracy z dziećmi'
  • 'Życzliwość osób odpowiedzialnych za organizacją'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (98% odpowiedzi - 5)

 

Mutyzm wybiórczy - mgr Michał Nochowicz

  • 'Jasny, czytelny przekaz. Teoria poparta przykładami (praktyka)
  • 'Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami'
  • 'Dokładna wyczerpująca informacja o szkoleniu'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (88% odpowiedzi - 5)

 

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych - dr Marzena Machoś-Nikodem

  • 'Sprawna organizacja i stały kontakt z organizatorami'
  • 'Prowadząca zaangażowana w prowadzone warsztaty i sprawnie przekazująca swoją wiedzę'
  • 'Dużo przydatnych i praktycznych informacji'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (99% odpowiedzi - 5)

 

Nowoczesny warsztat logopedyczny - mgr Piotr Jaworski

  • 'Sprawna organizacja szkolenia, szybki kontakt mailowy'
  • 'Prowadzący kompetentny, ogromna wiedza'
  • 'Bardzo dużo informacji informacji mających konkretne zastosowanie'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (86% odpowiedzi - 5)

 

Ortodoncja dla logopedów. Praktyczne umiejętności oceny warunków zgryzowych - dr Monika Łuszczuk

  • 'Informacje zaspokoiły moje potrzeby związene z ortodoncją, wiedza przekazywana w sposób zrozumiały'
  • 'Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, bardzo dobra relacja z uczestnikami'
  • 'Pełna informacja dotycząca szkolenia'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (97% odpowiedzi - 5)

 

Podstawy terapii pozycji oralnej OPT - mgr Piotr Jaworski

  • 'Super przygotowane, ciekawe szkolenie'
  • 'Prowadzący w bardzo przystępny i rzetalny sposób przekazuje wiedzę'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Rotacyzm - mgr Sylwia Zasada

  • 'Kolejny raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez IEL i organizacja jest świetna. Podoba mi się to informowanie wraz z dojazdem na miejsca szkolenia'
  • 'Ciekawa i przydatna tematyka, otwarta osoba, praktyczna wiedza oraz umiejętność jej przekazania'
  • 'Informacje przekazywane w sposób bardzo jasny, możliwość odniesienia zdobytej wiezy do oceny wad zgryzu na 'modelach' :)'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: (100% odpowiedzi - 5)

 

Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne - mgr Alicja Wilkołazka

  • 'Bardzo przydatna wiedza i doświadczenie w pracy pedagoga, psychologa, terapeuty'
  • 'Prowadząca przygotowana pod każdym względem. Bardzo komunikatywna, chętna do dyskusji, rozwiązywania problemów'
  • 'Szkolenie świetnie przygotowuje do pracy tą metodą'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska

  • 'Bardzo otwarta, niezwykle doświadczona i kompetentna osoba - więcej praktycznych szkoleń z Panią profesor!'
  • 'Rzetelna wiedza, zajęcia praktyczne, możliwość dyskusji'
  • 'Szczegółowe informacje o szkoleniu (miejsce, czas, dojazd)'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania - dr Justyna Leszka

  • 'Wszystkie informacje przed czasem, ok'
  • 'Bardzo dobry kontakt z prowadzącą'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,7 (95% odpowiedzi - 5)

 

Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek - mgr Sylwia Zasada

  • 'Wiele ciekawych propozycji i rad, prosty sposób usystematyzowania wiedzy'
  • 'Dobry kontakt z uczestnikami szkolenia, przydatne informacje'
  • 'Wszystko było jasne, informacje o szkoleniu przekazane dokładnie'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (97% odpowiedzi - 5)

 

Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych  zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną - dr Mieczysław Chęciek, mgr Edwin Bażański – neurologopeda kliniczny, emisjolog

  • 'Dużo materiałów, zaangażowanie prowadzących, 'oddanie' prezentowanym treściom'
  • 'Super atmosfera, dużo wiedzy przekazanej'
  • 'Bardzo dużo praktycznych informacji, otrzymane pomoce'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,5 (70% odpowiedzi - 5)

 

Wczesna diagnoza i stymulacja

  • 'Obszernie wyczerpany temat'
  • 'Dużo informacji przydatnych w pracy, osoba prowadząca bardzo kontaktowa i kompetentna'
  • 'Przejrzysty sposób przekazywania wiedzy, dobry kontakt z uczestnikami'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,8 (78% odpowiedzi - 5)

 

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem - mgr Magdalena Tarnawska, mgr Katarzyna Orzeł

  • 'Stały kontakt z organizatorem'
  • 'Szkolenie zostało zrealizowane rzetelnie i zgodnie z oczekiwaniami'
  • 'Osoby prowadzące posiadały ogromną wiedzą na temat prowadzenia WWR w autyźmie i potrafiły doskonale ją przekazać'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 5 (100% odpowiedzi - 5)

 

Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody

werbo-tonalnej - mgr Agnieszka Dziedzic

  • 'Ze strony organizatorów wszystko dopięte na ostatni guzik'
  • 'Bardzo wysoka wartość merytoryczna'
  • 'Świetny kontakt prowadzącej z uczestnikami, dużo praktycznej wiedzy'

Średnia ocena szkolenia w skali 1-5: 4,9 (89% odpowiedzi - 5)



Zapytaj logopedę Napisz do nas... Wyślij
Harmonogram szkoleń Rejestracja }