Logopeda Lublin | Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.
« Powrót do listy szkoleń

Temat szkolenia Zielona Góra: Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny

Prowadzący:
mgr Bogna Stępień Błachowiak, mgr Aleksandra Skubel
Informacje o prowadzącym:
mgr Bogna Stępień Błachowiak - trener metody INPP program szkolny, fizjoterapeuta mgr Aleksandra Skubel - trener metody INPP program szkolny, fizjoterapeuta
Termin:
2018-02-03
do 2018-02-04
Godziny zajęć:
sobota 12:00-18:00, niedziela 9:00-14:00
Cena:
530 zł
Nabór:
trwa
Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
Grupa docelowa:
Pedagodzy przedszkolni, szkolni, nauczyciele WF, psycholodzy, logopedzi, terapeuci Integracji Sensorycznej, fizjoterapeuci

Uczestnicy otrzymają bezpłatnie książkę autorstwa Sally Goddard 'Jak ocenić dojrzałość dziecka do nauki', wydanie drugie oraz zaświadczenie sygnowane przez INPP Polska uprawniające do prowadzenia zajęć grupowych wg programu INPP.

 

Liczba miejsc: 15-25

Miejsce szkolenia: Zielona Góra, ul. Jedności 87A - Hotel 'Amadeus'

 

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz otrzymaniu od organizatora potwierdzenia zakwalifikowania na szkolenie należy uiścić zaliczkę w wysokości 90 zł w przeciągu 3 dni roboczych na konto:

33 1140 2004 0000 3602 7578 2600

Pozostałą kwotę należy wpłacić po uzgodnieniu e-mailowym.

 

Osoby, które otrzymają dofinansowanie z zakładu pracy, mogą uiścić opłatę po szkoleniu na podstawie wystawionej przez Instytut faktury. Prosimy o podanie tej informacji przy zgłaszaniu swojego uczestnictwa w szkoleniu.

Plan szkolenia:

1. Objawy i symptomy odruchów pierwotnych i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka (w tym omówienie funkcjonowania układu przedsionkowego).

2. Kryteria diagnostyczne.
3. Diagnozowanie dzieci – grupa młodsza 4-7 lat – ćwiczenia praktyczne, filmy.
4. Diagnozowanie dzieci – grupa starsza od 7 roku życia – ćwiczenia praktyczne, filmy.
5. Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Programu Ćwiczeń Integrujących dla Szkół i Przedszkoli.
6. Przegląd badań nad wpływem nieprawidłowych odruchów pierwotnych i posturalnych na trudności szkolne.
7. Wpływ programu stymulacji oraz wygaszania odruchów na wyniki szkolne.
Zapytaj logopedę Napisz do nas... Wyślij
Harmonogram szkoleń Rejestracja }