Logopeda Lublin | Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.
« Powrót

Temat szkolenia Lublin: Afazja - dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia

Prowadzący:
mgr Elżbieta Drewniak-Wołosz, mgr Anna Paluch
Informacje o prowadzącym:
mgr Elżbieta Drewniak-Wołosz, psycholog, neurologopeda, specjalista ds. afazji dziecięcej mgr Anna Paluch, psycholog logopeda, specjalista ds. afazji dziecięcej
Termin:
2018-05-12
do 2018-05-13
Godziny zajęć:
Sobota 9.30 – 18.00, niedziela 9.00 – 14.00
Cena:
510 zł
Nabór:
trwa
Cel szkolenia:
Zapoznanie ze sposobami diagnozowania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie. Przybliżenie form terapii.
Grupa docelowa:
Logopedzi, psychologowie, pedagodzy, nauczyciele pracujący z dziećmi z tego typu zaburzeniami, studenci logopedii

Liczba miejsc: 15-20

Miejsce szkolenia: Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A, lok. 6

 

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz otrzymaniu od organizatora potwierdzenia zakwalifikowania na szkolenie należy uiścić zaliczkę w wysokości 150 zł w przeciągu 3 dni roboczych na konto:

33 1140 2004 0000 3602 7578 2600

Pozostałą kwotę należy wpłacić w terminie 14 dni przed planowaną datą szkolenia.

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 29 kwietnia.

 

Osoby, które otrzymają dofinansowanie z zakładu pracy, mogą uiścić opłatę na podstawie wystawionej przed szkoleniem faktury. Prosimy o podanie tej informacji przy zgłaszaniu swojego uczestnictwa w szkoleniu.

 

Na każdym szkoleniu Instytutu, wśród uczestników, losujemy NAGRODĘ niespodziankę. 

W koszty szkolenia wliczone są: materiały oraz zaświadczenia o ukończeniu warsztatów (wydane na podstawie & 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186)), poczęstunek podczas przerw kawowych.

 

  1. Omówienie problemów związanych z terminologią
  • uzasadnienie wyboru stosowanych terminów
  • uzasadnienie wykluczenia terminów nieadekwatnych do istoty zaburzenia
  • dyskusja
  1. Problemy związane z diagnozą
  • różnicowanie niedokształcenia mowy o typie afazji w stosunku do innych podobnych zaburzeń rozwojowych
  • sposób przeprowadzania diagnozy
  • wyodrębnienie istotnych kryteriów diagnostycznych
  1. Opis zaburzenia od strony językoznawczej i psychologicznej
  • rodzaje niedokształcenia mowy, charakterystyka dzieci
  • omówienie zaburzonych mechanizmów mowy
  • analiza przykładów, zajęcia warsztatowe
  1. Prezentacje  materiałów filmowych,  przykładowych opinii logopedycznych o dzieciach.
  1. Terapia
  • zasady terapii
  • sposoby prowadzenia terapii
  • wykorzystywane w terapii metody
  • przykłady ćwiczeń
  1. Wspólne podsumowanie – wnioski.

 

Zapytaj logopedę Napisz do nas... Wyślij
Harmonogram szkoleń Rejestracja }