Logopeda Lublin | Instytut Edukacji Logopedycznej - Instytut, dzięki specjalistom, których zatrudnia prowadzi szeroko rozumianą terapię wszelkich zaburzeń komunikacji.
« Powrót

Temat szkolenia Rzeszów: Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Prowadzący:
dr Marzena Machoś
Informacje o prowadzącym:
logopeda, specjalistka wczesnej logopedii klinicznej Jest autorką licznych artykułów, Kart Diagnozy Neurologopedycznej Niemowlęcia, programu stymulacji komunikacji dla małych dzieci, autorką pierwszego polskojęzycznego programu z zakresu dogoterapii i komunikacji. Wykładowca przedmiotów logopedycznych na kilku polskich uczelniach
Termin:
2017-10-28
Godziny zajęć:
09:00 – 16:30 8 h dydaktycznych
Cena:
420 zł
Nabór:
zakończony
Cel szkolenia:
Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Grupa docelowa:
Logopedzi, nauczyciele edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, studenci oraz inne osoby zainteresowane

*Dla osób, które wezmą udział w obydwu szkoleniach dr Marzeny Machoś przewidziano zniżkę w wysokości 30 zł na drugie szkolenie

 

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz otrzymaniu od organizatora potwierdzenia zakwalifikowania na szkolenie należy uiścić zaliczkę w wysokości 100 zł w przeciągu 3 dni roboczych na konto:

33 1140 2004 0000 3602 7578 2600

Pozostałą kwotę należy wpłacić w terminie 14 dni przed planowaną datą szkolenia.

 

Osoby, które otrzymają dofinansowanie z zakładu pracy, mogą uiścić opłatę po szkoleniu na podstawie wystawionej przez Instytut faktury. Prosimy o podanie tej informacji przy zgłaszaniu swojego uczestnictwa w szkoleniu.

1. Wprowadzenie: rozwój umiejętności poznawczych 1 do 12 miesiąca życia a praca ze starszym dzieckiem niemówiącym. Specyfika terapii pacjenta z deficytami w zakresie bazowych umiejętności komunikacyjnych.
2. Po co baza? Rola czynności prymarnych i bazowych umiejętności poznawczych w rozwoju mowy
3. Budowanie kontaktu wzrokowego
A. I. Lovaas
B. J. Cieszyńska
C. Propozycje autorskie (konkretne strategie):
D. Gradacja w budowaniu kontaktu wzrokowego (punkt, ruch, oko za ręką)
4. Bazowy trening słuchowy:
A. Nauka reagowania na dźwięk
B. Podążanie za źródłem dźwięku
C. Identyfikacja źródła dźwięku
D. Pamięć słuchowa
5. Nauka budowania wspólnego pola uwagi 
6. Oko-ręka a mowa
7. Gest wskazywania palcem, a budowanie rozumienia
8. Pamięć słuchowa, pamięć ruchowa, pamięć wzrokowa
9. Nauka imitacji (od ruchu ręki do ruchu języka)

Zapytaj logopedę Napisz do nas... Wyślij
Harmonogram szkoleń Załóż konto }